ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 آذر 1388     |     کد : 5663

امام جمعه اهر:خدمتگزاري به مردم بزرگ‌ترين عبادت‌هاست‌

امام جمعه اهر بزرگ ترين عبادت را خدمتگزاري به مردم عنوان كرد و بر تلاش بيشتر در اين زمينه تاكيد كرد...

امام جمعه اهر:خدمتگزاري به مردم بزرگ‌ترين عبادت‌هاست‌

امام جمعه اهر بزرگ ترين عبادت را خدمتگزاري به مردم عنوان كرد و بر تلاش بيشتر در اين زمينه تاكيد كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجي‌زاده ظهر امروز در جلسه كميته برنامه‌ريزي استان در اهر بزرگ‌ترين افتخار دولت خدمتگزار را خدمت خالصانه به مردم ذكر كرد و افرود: ولايت‌مداري و مردم مداري دو شاخه مهم دولت آقاي احمدي نژاد است.

وي تصريح كرد: همه بايد تلاش كنيم كه دولت در رسيدن به اهداف والاي خود كه خدمتگزاري به مردم و تحقق عدالت اجتماعي است ياري كنيم.

وي گفت: امروز دولت از جنس مردم و دولت نيز خود را جدا از مردم نمي داند.

امام جمعه اهر با تاكيد بر ساده زيستي مسئولان بر توجه بيشتر بر مسائل معنوي و تقويت آموزه هاي ديني خواستار توجه ويژه كميته برنامه ريزي به اعتبارات بخش فرهنگي و توسعه فضاهاي فرهنگي شد.

امام جمعه اهر در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سفر سوم رياست جمهوري به آذربايجان و نمايندگان آنها به شهرستان ها اين سفرها را منشا خير و بركت براي اين مناطق بر شمرد و خواستار تسريع عملياتي كردن طرح مصوب اين سفر براي توسعه مناطق محروم شد.

سفرهاي استاني رياست جمهوري را منشا خير و بركت براي مناطق مختلف كشور عنوان كرد و در سفر سوم خواستار توجه ويژه به تقويت و توسعه مراكز فرهنگي و مذهبي شد.

وي خدمتگزاري به مردم و تلاش براي حل مشكلات عمومي همچنين كمك به رفاه عمومي را از اهداف مهم دولت عدالت‌محور دهم برشمرد و دولت دهم را دولتي از جنس مردم براي خدمت به مردم عنوان كرد.

حاجي‌زاده در ادامه خواستار همراهي مردم و مسئولان براي توسعه، رشد و شكوفايي ميهن اسلامي شد.

وي، دولت آقاي احمدي نژاد را دولت مردمي بر خواسته از بطن جامعه ذكر كرد و افزود دولت نهم و دهم با حضور مؤثر در مناطق محروم و فراموش شده چراغ خدمت و عدالت را در اين مناطق روشن كردند.

وي، سفرهاي استاني دولت به مناطق مختلف كشور و لمس محروميت‌ها در اين مناطق و محروميت‌زدايي از اين مناطق را از افتخارات و كارنامه درخشان دولت برشمرد و بر تداوم اين برنامه‌ها در راستاي سياست‌هاي عدالت محوري دولت تأكيد كرد.


نوشته شده در   جمعه 6 آذر 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode