ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 آبان 1388     |     کد : 5561

امام جمعه هريس:سفرهاي استاني گامي موثر براي اجراي عدالت در جامعه است‌

امام جمعه شهرستان هريس سفرهاي استاني را گامي موثر براي اجراي عدالت در جامعه دانست...

امام جمعه شهرستان هريس سفرهاي استاني را گامي موثر براي اجراي عدالت در جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاري فارس از هريس، حجت‌الاسلام قهرمان احمدي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر در مورد سفرهاي استاني رياست جمهوري و هيئت دولت اظهار داشت: انتخاب آذربايجان شرقي به عنوان نخستين سفر دور سوم نشانگر اهميت و جايگاه آذربايجان در طول تاريخ به ويژه در دوران انقلاب اسلامي و دفاع مقدس است.

وي ضمن تشكر صميمانه از حضور ارزشمند رئيس جمهور و هيئت دولت به خاطر حضور در همه شهرهاي استان بيان داشت: سفرهاي استاني به حق ابتكار ارزشمند و بي‌بديل بوده است و اين گامي موثر براي اجراي عدالت در جامعه است.

امام جمعه هريس ادامه داد: به حمدالله سفرهاي استاني تا به امروز آثار و بركات مادي و معنوي زيادي را به دنبال داشته است و اميدواريم با پيگيري‌هاي مسئولان استان و شهرستان مصوبات در اسرع وقت عملي شود.

احمدي با گراميداشت پنجم آذر سالروز تاسيس بسيج گفت: هفته بسيج در حقيقت فرصت و بهانه‌اي براي زنده نگهداشتن ارزش‌ها و روحيه بسيجي در آحاد مردم مخصوصاً جوانان پرشور و مدافعان عاشق صادق است.

وي تصريح كرد: بايد توجه داشت فلسفه تشكيل سازمان بسيج مستضعفان مقابله با تهديدهاي جنگ نرم است و دشمنان انقلاب اسلامي بعد از نااميدي و شكست در جبهه جنگ سخت و تحريم اقتصادي اين بار با جنگ نرم به ميدان آمده‌اند.

امام جمعه هريس عنوان داشت: هدف دشمن كم رنگ و سست كردن باورها و اعتقادات مردم است و دشمن كاملاً متوجه اقتدار، عظمت و عزت ملت ايران با فرهنگ ايثار و شهادت‌طلبي عاشورايي است.

احمدي با اشاره به نسل‌كشي در يمن ابراز داشت: به مدت دو هفته است كه سعودي‌ها رسماً به حمايت از دولت يمن وارد جنگ با شيعيان «سعده» شده‌اند و با بمب‌هاي خوشه‌اي كه بر فراز منطقه «حيدن» مي‌ريزند، هزاران زن و كودك را به خاك و خون كشيدند.

وي اظهار داشت: شوراي امنيت سازمان ملل متحد كه به لانه‌اي براي اهداف استعماري و استكباري آمريكا تبديل شده و سازمان كنفرانس اسلامي به عنوان تشكلي از كشورهاي اسلامي هيچ‌گونه عكس‌العملي برابر اين جنايات عربستان در استان «سعده» يمن نشان نداده‌اند.

امام جمعه هريس اظهار داشت: سران آدمكش رژيم آل‌سعود ماهيت پليد خود را در اين جنگ نابرابر براي همه ثابت كردند كه هم‌پيمان با آمريكاي جنايتكار و رژيم غاصب صهيونيست در خيانت به جهان اسلام و ملت‌هاي مظلوم و دربند هستند.


نوشته شده در   جمعه 29 آبان 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode