ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 آبان 1388     |     کد : 5560

آيت‌الله مجتهد شبستري:مصوبات هيئت دولت آذربايجان را متحول مي‌كند

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي گفت: با اجرايي شدن مصوبات هيئت دولت در استان، آذربايجان شرقي متحول مي‌شود.‌..


نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي گفت: با اجرايي شدن مصوبات هيئت دولت در استان، آذربايجان شرقي متحول مي‌شود.‌

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت‌الله محسن مجتهد شبستري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر افزود: طي روزها و هفته‌هاي جاري همچنان شاهد كشتار شعيان يمن به دست آل‌سعود و حمايت دولت يمن با دستور آمريكا هستيم.

وي اضافه كرد: شيعيان يمن به بهانه‌هاي واهي در حالي به خاك و خون كشيده شده‌اند كه جرم آنها اعتراض به بي عدالتي است و مدعيان حقوق بشر نيز همچنان نسبت به اين جنايات بي‌تفاوت هستند.

‌نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي اظهار داشت: از آنجا كه شيعيان به پيروي از اميرالمومنان مقاوم و شجاع بوده و از راه حق عدول نمي‌كنند و همچنان بر اعتقاد خود ايستاده‌اند، با نسل‌كشي آشكار در برابر سكوت جهاني و مجامع بين‌المللي رو‌به رو هستند.

آيت‌الله شبستري در ادامه از مجامع بين‌المللي خصوصاً كنفرانس اسلامي خواست با پايان دادن به سكوت مرگ‌بار خود، جلوي فاجعه انساني در يمن را گرفته و چراغ سبز براي ادامه اين جنايت‌ها نشان ندهند.

وي در ادامه به گزارش اخير البرادعي در زمينه مسئله هسته‌اي ايران اشاره كرد و اظهار داشت: هر چند اين گزارش نكات مثبتي دارد اما همچنان ابهاماتي را بيان مي‌كند كه بهانه به دست آمريكا و غرب داده است.

امام جمعه تبريز تصريح كرد: جناب اوباما از يك طرف بحث تغيير سياست‌هاي آمريكا را مطرح مي‌كند و از آن طرف در امور داخلي ايران دخالت كرده و بودجه 55 ميليون دلاري براي كمك به آشوبگران را امضا مي‌كند.

وي افزود: در جاي ديگر مشاهده مي‌شود كه آمريكا به تحريك رئيس‌ جمهور روسيه پرداخته و عليه ايران برنامه‌ريزي مي‌كند ضمن آنكه با حمايت از هسته‌اي شدن نظامي اسرائيل اين جانيان را تقويت كرده، اما دانش هسته‌اي صلح‌‌آميز ايران را خطري براي دنيا ارزيابي مي‌كند.

امام جمعه تبريز در ادامه با اشاره به سفر استاني رئيس ‌جمهور در دور جديد تصدي پست رياست جمهوري، سفر هيئت دولت را پر خير و بركت خواند و اظهار داشت: آقاي احمدي‌نژاد در جريان سفر خود به تبريز در استاديوم تختي اين شهر حرفي را زدنند كه خواست رهبري و مردم بود و عنوان كردند، اگر آمريكا و ديگر دغل‌كاران به رويه خود ادامه دهند، ملت ايران مانند اسلافشان با آنها برخورد مي‌كنند.

وي گفت: دولت در اين دوره از سفرها به اتفاق وزرا و معاونان كه به شهرها و روستاهاي استان سفر كردند و در جريان مصوبات انجام نشده و شده قرار گرفتند، مصوبات خوبي داشتند كه با اجرايي شدن آنها شاهد تحول در استان خواهيم بود.

‌نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي، ايجاد خوابگاه‌ دانشجويي، احداث بيمارستان، بهره‌برداري از راه‌آهن « ميانه- تبريز» آزاد راه زنجان- تبريز و راه‌اندازي قطار تبريز- قم دو بار در هفته، احداث كارخانه خودروسازي در تبريز، تاكيد به احداث دانشگاه قرآن كه مصوب دور قبل بود و بايد اجرايي مي‌شد و ... را از جمله مصوبات دولت در اين دوره از سفر به استان عنوان كرد.

امام جمعه تبريز‌ با تقدير از مردم آذربايجان در استقبال باشكوه از رئيس‌جمهور، اين حمايت را اوج وفاداري مردم اين خطه به انقلاب و دولت ارزيابي كرد و گفت: حركت‌هاي مردم آذربايجان در حمايت از ارزش‌هاي انقلاب و خدمتگزاران آن به منصه‌ظهور رساند شعار همبستگي مردم اين خطه كه اعلام داشتند « آذربايجان اوياخدي، انقلاب داياخدي»، است.


نوشته شده در   جمعه 29 آبان 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode