ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 23 آبان 1388     |     کد : 5494

امام جمعه تبريز:سفر هيئت دولت توسعه هر چه بيشتر آذربايجان شرقي را به همراه دارد‌

امام جمعه تبريز وقوع سفر هئيت دولت به استان در روزهاي آينده را گام مهمي در راستاي توسعه هر چه بيشتر استان خواند...


 امام جمعه تبريز وقوع سفر هئيت دولت به استان در روزهاي آينده را گام مهمي در راستاي توسعه هر چه بيشتر استان خواند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت‌الله محسن مجتهد شبستري امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر در مصلاي امام خميني(ره) تبريز افزود: مردم مهمان‌نواز و قدرشناس آذربايجان شرقي قطعناً با حضور گسترده در استقبال از رئيس‌جمهور محبوب خود و شركت در مراسمي كه برگزار خواهد شد بار ديگر نشان خواهند داد حامي دولت بوده و هرگز به مغرضان و دشمنان نظام باج نمي‌دهند.

وي تصريح كرد: رئيس‌ حمهور در دور دوم رياست ‌جمهوري خود بعد از مشهد قصد سفر به تبريز به عنوان دومين سفر استاني در اين دوره جديد رياست جهموري را دارند كه اين امر نشان از علاقه وي به اين خطه و ملت غيور آذربايجان است كه همواره نشان داد در تاريخ كشور تاثيرگذارترين مردم هستند و به عنوان پشتوانه تظام و انقلاب هرگز كم نگذاشته‌اند.

خطيب جمعه تبريز ادامه داد: مردم استان در طول تاريخ نشان دادند كه قدردان زحمات كساني هستند كه در راه كشور و اعتقادات اسلامي گام برمي‌دارند.

شبستري خاطرنشان كرد: مردم عزيز استان در جريان اين سفر با عمل به مسئوليت انقلابي خود با حضور گسترده خود در آيين استقبال تاريخي از رئيس جمهور و هيئت همراه ضمن تجديد ميثاق با آرمان‌هاي والاي امام و شهيدان همچنين ليبك‌گويي به اوامر ولي فقيه راه را براي ارائه خدمات هر چه بهتر براي اين دولت مكتبي و مردمي هموار مي‌كنند.

وي يادآور شد: مسئولان عزيز قوه مجريه و شخص رئيس جمهوري به خوبي مي‌دانند كه مردم استان، شايسته بهترين خدمات و امكانات بوده و در اين راستا انتظار مي‌رود با تصويب طرح‌هاي عمراني، اقتصادي و فرهنگي تاثيرگذار در جبران كمبودها نهايت تلاش خود را به ‌كار گيرند.

نماينده ولي فقيه حضور امير قطر در ايران و سفر رئيس‌جمهور به تركيه براي شركت در بيست و پنجمين جلسه همكاري‌هاي اقتصادي كشورهاي عضو كنفرانس اسلامي، سفر رئيس مجلس به عراق و ملاقات با سران دولت عراق و علما و مراجع طراز اول عراق از جمله آيت‌الله سيستاني را نشان از ديپلماسي قوي ايران ارزيابي كرد.

وي اظهار داشت: اين رفت و آمدهايي كه در هفته‌هاي اخير به وقع پيوست، نشان از جايگاه بالاي سياسي ايران در دنياست و از ‌آنجا كه هر يك از اين سفرها پيامدها و دستاوردهاي خاص خود را داشته است ولي روي هم رفته پرتحرك بودن ديپلماسي ايران را نشان داده و ثابت مي‌كند كه ايران ابرقدرت بزرگي در منطقه است.

شبستري در ادامه به كشتار شيعيان در يمن به وسيله نيروهاي عربستان با حمايت دولت يمن اشاره كرد و ضمن محكوم كردن آن اظهار داشت: كشتار شيعيان يمن با بمب‌هاي فسفري قلوب تمام مسلمانان به خصوص شيعيان را در جهان به درد آورد و جا دارد سازمان كنفرانس اسلامي سكوت مرگبار خود را شكسته و جلوي اين وحشي‌گري و نقض حقوق بشر را بگيرد.

وي به مسئله امر به معروف و نهي از منكر در جامعه اشاره كرد و ضمن تاكيد بر آن براي جلوگيري از مفاسد اجتماعي، خواستار برخورد جدي با مسئله بدحجابي شد.

امام جمعه تبريز گفت: اينكه مسئولان امر وظيفه خود را به ديگران واگذار كنند يا دنبال مقصر باشند چاره كار نيست از اين رو خواستار برخورد قاطع با بدحجابي براي حفظ امنيت اخلاقي جامعه و جلوگيري از مفاسد هستيم و در اين راه هيچ اغماض و قصوري قابل پذيرش نيست.

 


نوشته شده در   شنبه 23 آبان 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode