ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 آبان 1388     |     کد : 5396

امام جمعه هشترود:ملت ايران با بصيرت‌ گول توطئه‌ها‌ي شوم دشمنان را نمي‌خورند‌

امام جمعه هشترود گفت: ملت ايران با بصيرت و هوشياري دقيق هيچگاه گول توطئه‌ها و ترفندهاي شوم دشمنان را نخواهد خورد...


امام جمعه هشترود گفت: ملت ايران با بصيرت و هوشياري دقيق هيچگاه گول توطئه‌ها و ترفندهاي شوم دشمنان را نخواهد خورد.

به گزارش خبرگزاري فارس از هشترود، حجت‌الاسلام عبدالحميد واعظي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر اظهار داشت: دولت آمريكا سال‌ها است عليه ملت ايران توطئه مي‌كند و در دولت جديد آمريكا كه اوباما با شعار تغيير روي كار آمد، باز شاهد از سرگيري سياست‌هاي قبل هستيم و تغيير در رفتار با ايران حاصل نشد.

وي خاطرنشان كرد: وزارت دفاع آمريكا 55 ميليون دلار براي برنامه‌ريزي عليه ايران تصويب كرد و دولت اوباما نيز آن را تصويب كرده است.

خطيب جمعه هشترود گفت: دولت آمريكا تا زماني كه ايران دست از دين و اسلام برندارد با آنان در حال جنگ است و نبايد سخنان دولتمردان آمريكا در خصوص مذاكره با ايران را پذيرفت.

واعظي ادامه داد: آمريكا در طول سال‌هاي پس از انقلاب بارها نشان داده كه همواره بر خلاف گفته‌هاي خود عمل كرده و هميشه در پي سلطه‌يابي به ايران بوده است.

امام جمعه هشترود با اشاره به اينكه ملت ايران با بصيرت و هوشياري دقيق هيچ‌گاه گول توطئه‌ها و ترفندهاي شوم دشمنان را نخواهد خورد، تصريح كرد: اوباما مي‌خواهد سياست نظامي‌گري خود را از طريق دروغ در ايران مظلوم جلوه دهد.

واعظي تاكيد كرد: به تعبير مقام معظم رهبري آمريكايي‌ها بدانند چند نفر با هر انگيزه‌اي اعم از انگيزه خباثت‌آلود و يا انگيزه بد به همراه ساده‌لوحي نمي‌توانند براي آمريكا فرش قرمز پهن كنند چرا كه ملت ايران ايستاده است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با تجليل از حضور پرشور دانشجويان و دانش‌آموزان در مراسم راهپيمايي سيزده آبان امسال خاطرنشان كرد: راهپيمايي امسال علاوه بر بيان هشياري مردم ايران در مقابل تغييرات حكومت در آمريكا، پاسخگويي به جاهلاني بود كه قصد منحرف كردن حركت‌ها و شعارهاي انقلاب را داشتند.

امام جمعه هشترود در بخش ديگر خطبه‌ها، موضع‌گيري‌هاي حكيمانه رهبر معظم انقلاب در ارتباط با جريانات اخير كشور را نشان از هشياري و جريان‌شناسي ايشان دانست و اظهار داشت: تدابير رهبر معظم انقلاب نشان داد كه ايشان با حربه‌هاي مختلف دشمن آشنا هستند و فرصت سوء استفاده به آنان براي تضعيف نظام را نمي‌دهند.

وي با اشاره به اينكه پيوند مردم و مسئولان در فرهنگ عمومي قابل معناست، عنوان داشت: وقتي اين پيوند برقرار شود حضور مردم در صحنه، دفاع از انقلاب و اسلام و فداكاري نيز از پيامدهاي آن به شمار خواهد رفت و اگر پيوند دچار آسيب شد حضور نيز به آفت دچار مي‌شود.


نوشته شده در   جمعه 15 آبان 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode