ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 آبان 1388     |     کد : 5329

امام جمعه مهربان:تعلل قوه قضائيه در دستگيري برخي افراد توجيهي ندارد

امام جمعه مهربان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري كه دروغ خواندن انتخابات را جرم بزرگي دانستند، گفت: تعلل قوه قضائيه در دستگيري برخي افراد، هيچ توجيهي ندارد...


امام جمعه مهربان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري كه دروغ خواندن انتخابات را جرم بزرگي دانستند، گفت: تعلل قوه قضائيه در دستگيري برخي افراد، هيچ توجيهي ندارد.

به گزارش خبرگزاري فارس از مهربان، حجت الاسلام و المسلمين محمود عيني امروز در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه اين شهر ضمن سفارش خويش و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار با جمعي از نخبگان اشاره كرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبري اصل انتخابات و حضور پرعظمت و نصاب شكن مردم را مسئله اصلي و بقيه مسائل را فرع دانسته و فرمودند در حوادث پس از انتخابات اصل انتخابات و حضور پرعظمت و نصاب شكن مردم، مسئله اصلي و بقيه مسائل فرع بود، اما عده‌اي با بي‌انصافي به گونه‌اي ديگر عمل كردند.

وي با نقل فرمايشات مقام عظماي ولايت در ديدار با جمعي از نخبگان اظهار داشت: همان فرداي انتخابات عده‌اي بدون دليل و استدلال، آن انتخابات عظيم را دروغ خواندند، آيا اين جرم كمي است.

خطيب جمعه مهربان با تاكيد بر اقدام قانوني قوه قضائيه در برخورد با عاملان اصلي حوادث پس از انتخابات تصريح كرد: با توجه به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري در ديدار با نخبگان و شكايت حدود 100 نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و شكايت خانواده‌هاي معظم شهدا و خواست عمومي مبني بر اجراي قانون و مجازات مجرمان به نظر مي‌رسد تعلل قوه قضائيه در دستگيري برخي افراد، هيچ توضيح و توجيهي ندارد.

حجت الاسلام عيني با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري كه دروغ خواندن انتخابات را جرم بزرگي دانستند، تاكيد كرد:‌ قوه قضائيه فقط بر اساس وظايف قانوني خود و بدون توجه به جوسازي‌ها بايد به وظيفه خود عمل كند تا ديگر كسي جرات به بازي گرفتن نظام را پيدا نكند.

امام جمعه مهربان در ادامه خطبه دوم با تبريك ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع)، سعادت در دنيا و آخرت را در تبعيت از رفتار و گفتار و سيره امام رضا (ع) دانست و اين عيد بزرگ شيعيان را به آقا امام زمان (ع)، مقام معظم رهبري، تمام شيعيان و محبان اهل بيت عصمت و طهارت و نمازگراران تبريك گفت.

خطيب جمعه مهربان با گراميداشت سالروز شهادت محمدحسين فهميده كه به نام روز بسيج دانش‌آموزي و روز نوجوان نامگذاري شده است و تبريك اين روز به تمام نوجوانان و دانش‌آموزان بسيجي افزود: نوجوانان بايد قدر اين فرصت را بدانند و در استفاده از اين فرصت كوشا باشند و بدانند پايه موفقيت‌هاي آينده آنها در استفاده بهينه از اين دوران است.

حجت الاسلام عيني به تلاش دشمنان براي بي‌تفاوت كردن نوجوانان و جوانان نسبت به احكام اسلامي اشاره كرد و اظهار داشت: دشمن تمام توان خود را گذاشته است تا بتواند جوانان و نوجوانان اعم از دختر و پسر را نسبت به احكام دين و اخلاق اسلامي و ارزش‌ها بي‌تفاوت كند و از هر راهي خصوص مسائل جنسي و شهوتي‌، سايت‌ها و فيلم‌هاي مبتذل و مستهجن در صدد شكار و پرپر كردن سرمايه‌هاي انساني اين نظام است.

امام جمعه مهربان خطاب به قشر جوان و نوجوان و والدين آنها اظهار داشت: قشر جوان و نوجوان بايد آگاه باشند و پدران و مادران نيز توجه كافي و وافي به فرزندان خود داشته باشند.

خطيب جمعه مهربان با گراميداشت 10 آبان سالروز شهادت آيت الله محمدعلي قاضي طباطبايي، نخستين شهيد محراب در سال 1358 اظهار داشت: نماز جمعه آن قدر دشمن شكن است كه دشمنان تحمل شنيدن خطبه‌هاي نماز جمعه را كه در واقع تبيين سياست‌هاي مورد نظر دشمن است را ندارند.

حجت الاسلام عيني با اشاره به اين كه شهيد قاضي طباطبايي از سرمايه‌هاي اين انقلاب بودند، تصريح كرد:دشمنان با به شهادت رساندن اين سرمايه‌ها، خواستند نظام را زمين‌گير كنند ولي نتوانستند و از اين به بعد هم نخواهند توانست.


نوشته شده در   جمعه 8 آبان 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode