ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 آبان 1388     |     کد : 5327

امام جمعه هشترود:13 آبان تفكر مبارزه با استكبار را در جهان نهادينه كرد

امام جمعه هشترود 13 آبان را عامل شكستن ابهت آمريكا به عنوان قدرت بلامنازع دنيا ارزيابي كرد و گفت: هم‌اكنون تفكر مبارزه با استكبار در جهان نهادينه شده است...


امام جمعه هشترود 13 آبان را عامل شكستن ابهت آمريكا به عنوان قدرت بلامنازع دنيا ارزيابي كرد و گفت: هم‌اكنون تفكر مبارزه با استكبار در جهان نهادينه شده است.

به گزارش خبرگزاري فارس از هشترود، حجت‌الاسلام عبدالحميد واعظي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر آمريكا به عنوان كشوري كه تا قبل از انقلاب اسلامي ايران يگانه قدرت بزرگ دنيا محسوب مي‌شد، امروز ضمن اينكه نفوذ خود را در كشورها از دست داده است، مورد تنفر ملت‌هاي دنيا نيز واقع شده و هر روز بيش از گذشته منزوي مي‌شود.

وي تصريح كرد: استمرار حركت 13 آبان تقويت عزت، پيروزي و اقتدار ايران اسلامي را به دنبال دارد.

واعظي 13 آبان را يكي از روزهاي مهم و تاريخي انقلاب اسلامي دانسته و بر بزرگداشت آن تاكيد كرد.

خطيب جمعه هشترود تصريح كرد: 13 آبان روز مبارزه با استكبار جهاني به سركردگي آمريكاست، بنابراين لازم است امسال مردم هر چه باشكوه‌تر در اين مراسم شركت كنند.

واعظي همچنين با اشاره به سالروز شهادت حسين فهميده و روز بسيج دانش‌آموزي اظهار داشت: شهيد فهميده با نثار جان خويش در دفاع از دين و وطن براي جوانان و نوجوانان مسلمان كشور الگو شد.

وي تصريح كرد: دل سپاري به وعده‌هاي الهي از ديگر ويژگي‌هاي جوانان بسيجي است كه اعتقاد به ظهور ولي عصر(عج) برهمين اساس استوار است.

امام جمعه هشترود اظهار داشت: جوانان بسيجي به خاطر اعتقاد به وعده‌هاي الهي به آينده اميدوار بوده و همچنين روح شجاعت و شهامت بر آنان حاكم است و براساس همين ويژگي مقابل بيگانگان سر خم نمي‌كنند.

واعظي نهضت اسلامي را به پويايي و نشاط، بصيرت و ولايتمداري و شناخت متناسب معرفتي بدنه دانش‌آموزي كشور مرتبط دانست و خواستار اهتمام بيشتر به هدايت همه جوانان و نوجوانان كشور در مسير متعالي اسلام شد.

وي با اشاره به اينكه دفاع از اسلام سن و سال نمي شناسد و پايان‌پذير نيست، گفت: در اين دنياي پر آشوب كه دام‌هاي انحرافي دشمنان در مسير جوانان گسترده شده، كساني كه با پايبندي به مسائل ديني و اعتقادي از تماميت دين و ميهن خود دفاع مي‌كنند، پيروز ميدان مبارزه خواهند بود.

خطيب جمعه هشترود با اشاره به سالگرد شهادت ‌آيت الله قاضي طباطبايي نخستين شهيد محراب از آن به عنوان مفاخر ارزشمند آذربايجان ياد كرد و اظهار داشت: ‌آيت‌الله قاضي طباطبايي از نظر علمي از شخصيت والايي برخوردار بود و به عنوان يكي از حاميان واقعي حضرت امام(ره) نقش بسزايي در شكل‌گيري و پيروزي انقلاب داشت و انقلاب را در آذربايجان رهبري مي‌كرد.

وي خاطر‌نشان كرد: شخصيت آيت الله قاضي طباطبايي منحصر به آذربايجان و ايران نبوده بلكه در سطح جهان مطرح بوده و هست.

امام جمعه هشترود همچنين با تبريك سالروز ولادت هشتمين اختر تابناك ولايت و امامت اما رضا (ع) به معجزات و خصوصيات اخلاقي اين امام همام ‌اشاره كرد و گفت: وجود شريف امام رضاي رئوف در مشهد مقدس، به ايران و ايراني اعتبار داده است.


نوشته شده در   جمعه 8 آبان 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode