ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 مهر 1388     |     کد : 5049

امام جمعه هريس:انسان بدون بصيرت در مسير بيراهه قرار مي‌گيرد

امام جمعه هريس با بيان اينكه يكي از مهم‌ترين رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب همواره برخورداري از بصيرت به ويژه بصيرت ديني بود، گفت: اگر انسان بدون بصيرت در مسير دين قرار گيرد، حتي اگر سوء نيتي هم نداشته باشد به بيراهه مي‌رود...


 امام جمعه هريس با بيان اينكه يكي از مهم‌ترين رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب همواره برخورداري از بصيرت به ويژه بصيرت ديني بود، گفت: اگر انسان بدون بصيرت در مسير دين قرار گيرد، حتي اگر سوء نيتي هم نداشته باشد به بيراهه مي‌رود.

به گزارش خبرگزاري فارس از هريس، حجت‌الاسلام قهرمان احمدي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر با اشاره به سخنان مقام عظماي ولايت در ديدار با مردم چالوس افزود: بصيرت قطب‌نماي حركت صحيح در اوضاع اجتماعي پيچيده امروز است، به گونه‌اي كه اگر كسي اين قطب‌نما را نداشته و نقشه‌خواني بلد نباشد ممكن است ناگهان خود را در محاصره دشمن ببيند.

وي، بصيرت را براي شناخت هدف، تشخيص راه صحيح، رسيدن به هدف، تشخيص موانع راه و شناخت راه‌هاي برطرف كردن موانع كاملاً ضروري برشمرد و آحاد مختلف مردم به ويژه جوانان و اصحاب فرهنگ و ادب را به اهميت حياتي اين مسئله و مجهز شدن هر چه بيشتر به صلاح بصيرت توصيه كرد.

حجت‌الاسلام احمدي در ادامه هدف رژيم صهيونيستي از مستقر كردن نيروهاي پليس خود در بيت‌المقدس و اطراف آن، جلوگيري از انتفاضه جديد دانست و گفت: رژيم اشغال‌گر قدس و حاميان جنايتكار آنها بايد بدانند مسجدالاقصي براي مسلمانان يك امر مقدس، اعتقادي و حيثيتي است و متعلق به جهان اسلام است و اين اقدامات آنها باعث خشم و نفرت همه مسلمانان و آغاز انتقاضه جديد مردم مظلوم فلسطين خواهد بود.

وي ادامه داد: مردم متدين و هميشه در صحنه ايران اسلامي ضمن ابراز نگراني و محكوميت شديد اقدامات افراطيون صهيونيست و نيروهاي نظامي آنان در تعرض به هتك حرمت اماكن مقدس قدس شريف و مسجدالاقصي و حمله به نمازگزاران بي‌دفاع هشدار مي‌دهد كه بيش از اين با عمل جنايتكارانه خود احساسات ميليون‌ها اسنان مجاهد و آزاده در سراسر جهان را جريحه‌دار نكند كه عواقب سويي براي آنان خواهد داشت.

خطيب جمعه هريس در ادامه ضمن ابراز تاسف از حركت كشورهاي اسلامي و مجامع ‌بين‌المللي براي برخورد قاطع و جدي با رژيم صهيونيستي، خواهان تشكيل فوري نشست بين‌المجالس اسلامي و اتحاديه بين‌المللي پارلمان‌هاي براي مقابله با زياده‌خواهي رژيم صهيونيستي شد و اظهار داشت: از عموم شخصيت‌هاي سياسي، فرهنگي و تاثير‌گذار جهان خواستاريم با اقدامات جنايتكارانه رژيم صهيونيستي برخورد جدي داشته باشند.

حجت‌الاسلام احمدي در ادامه با گراميداشت هفته نيروي انتظامي گفت: بالاترين رفاه در جامعه امنيت است.

وي، اساسي‌ترين و مهم‌ترين وظيفه نيروي انتظامي در جامعه اسلامي را حفظ امنيت اسلامي دانست و تصريح كرد: معنا و مفهوم امنيت اجتماعي اين است كه افراد سالم جامعه در محيط كار و محل زندگي خود احساس آرامش و راحتي كرده و هيچ‌ گونه خوف، تهديد و ناامني احساس نكنند.

حجت‌الاسلام احمدي، ديانت، اقتدار، هوشياري و هوشمندي را سه شاخصه مهم نيروي انتظامي از نگاه مقام معظم رهبري دانست و اظهار داشت: يكي از وظايف مهم حكومت اسلامي ايجاد امنيت در همه زواياي زندگي مردم است كه در اين صورت طرح امنيت اجتماعي بهتر از قبل خواهد بود.

امام جمعه هريس، انتظار به حق آحاد مختلف ملت شريف ايران از نيروي انتظامي تلاشگر را ادامه دادن طرح ارتقا امنيت اجتماعي با قدرت و قوت بيشتر و تنگ كردن عرصه بر عناصر ناپاك به ويژه سوداگران مرگ دانست.

وي امنيت را زيرساخت عدالت در جامعه دانست و افزود: بالاترين رفاه در جامعه امنيت است و دو افتخار مهم انقلاب اسلامي امنيت و عدالت است.


نوشته شده در   جمعه 17 مهر 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode