ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 مهر 1388     |     کد : 5047

امام جمعه اهر:حمايت از مردم مظلوم فلسطين يك وظيفه همگاني است

امام جمعه شهرستان اهر حمايت از مردم مظلوم و تحت ستم فلسطين را يك وظيفه همگاني برشمرد...


 امام جمعه شهرستان اهر حمايت از مردم مظلوم و تحت ستم فلسطين را يك وظيفه همگاني برشمرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجي‌زاده در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه اظهار داشت:‌ سكوت ذلت‌بار مجامع جهاني در قبال جنايات رژيم غاصب اسرائيل و حمايت استكبار جهاني و در راس آن آمريكا و انگليس سبب جري‌تر شدن اين رژيم نامشروع شده است.

وي تصريح كرد: همه مسلمانان و دول اسلامي وظيفه دارند در حد وسع خود به كمك مردم مظلوم فلسطين و تحت ستم فلسطين بشتابند و اگر اتحاد مسلمانان در اين خصوص عملي شود، قطعاً اين رژيم جرئت تعدي به مسلمانان فلسطيني را نخواهد داشت.

خطيب جمعه اهر در اد‌امه با انتقاد از برخي بي‌تفاوتي‌هاي سران كشورهاي اسلامي به مسئله فلسطين خواستار عكس‌العمل در قبال جنايات اسرائيلي‌ها نسبت به مردم فلسطين شد.

حجت‌الاسلام حاجي‌زاده در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فرمايش‌ اخير مقام معظم رهبري در نوشهر و استقبال بي‌نظير مردم از رهبر انقلاب، اين اقدام را نشان از علاقمندي مردم اين سامان به ولي فقيه، نظام و انقلاب برشمرد و اظهار داشت: ولايت ستون خيمه انقلاب و مظهر وحدت و همدلي ايران اسلامي است و تا زماني كه ولايت با صلابت و اقتدار در راس نظام و انقلاب است، توطئه‌هاي دشمنان هيچ تاثيري در ايجاد تفرقه نخواهد داشت.

امام جمعه شهرستان اهر در ادامه پرهيز از ريخت و پاش و رعايت الگوي مصرف را در راستاي تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري بسيار مهم عنوان كرد و افزود: همه بايد براي عملي شدن اين شعار با راهكارهاي مناسب زمينه‌ساز اصلاح الگوي مصرف در تمام زمينه‌ها باشند.

وي در ادامه به اشاره به هفته نيروي انتظامي، سبزپوشان اين نيرو را حافظان امنيت و پاسداران و حريم نظام و انقلاب ذكر كرد كه با تلاش شبانه‌روزي خود در اقصي نقاط ميهن اسلامي امنيت را براي جامعه به ارمغان آورده‌اند.

امام جمعه شهرستان اهر، خدمات نيروي انتظامي را در اين شهرستان بسيار مهم و تاثيرگذار عنوان كرد و افزود: تلاش‌هاي صادقانه اين نيرو در منطقه سبب اعتماد مردم به پليس و رضايت‌مندي آنها نسبت به نيروي انتظامي شده است.

حجت‌الاسلام حاجي‌زاده همچنين با اشاره به شهادت امام جعفر صادق(ع)،به تداوم سيره نبوي و عمل به الگوگيري از زندگي آنها تاكيد كرد و افزود: زندگي ائمه معصومين(ع) چراغ راه و هدايت جامعه اسلامي هستند.


نوشته شده در   جمعه 17 مهر 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode