ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 مهر 1388     |     کد : 5046

امام جمعه موقت تبريز:استقبال مردم از رهبري نشانه ولايتمداري آنان است

امام جمعه موقت تبريز استقبال پرشور مردم چالوس و نوشهر از رهبر معظم انقلاب را نشانه ولايتمداري دانست...


امام جمعه موقت تبريز استقبال پرشور مردم چالوس و نوشهر از رهبر معظم انقلاب را نشانه ولايتمداري دانست.

 به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، حجت الاسلام  محمدتقي ‌آل‌هاشم در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر در مصلاي امام خميني(ره) تبريز اظهار داشت: سفر رهبر معظم انقلاب به مازندران سفر پربركتي براي مردم دو شهر چالوس و نوشهر بود كه استقبال پرشور مردم از ايشان وصف‌ناپذير بود.

وي اضافه كرد: مردم چالوس و نوشهر در زير باران شديد نمايشي از حمايت قاطع از ولايت فقيه را در معرض ديد جهانيان قرار دادند كه مانند هميشه اميد دشمن به ياس مبدل كرد.

امام جمعه موقت تبريز اظهار داشت: ملت ايران امروز بيش از هر زمان ديگري به وحدت نيازمند هستند، چرا كه اين وحدت و انسجام مردمي بوده است كه رمز پيروزي‌‌هاي كوچك و بزرگ شد.

وي تصريح كرد: شركت مردم در نماز‌ها، راهپيمايي‌ها و صحنه‌هاي مختلف انقلاب با حضور حداكثري ناشي از عشق و علاقه آنان به ولايت فقيه و انقلاب اسلامي است كه تبعيت از رهبري را به نمايش مي‌گذارد.

حجت‌الاسلام آل هاشم تصريح كرد: ولايت فقيه در جامعه ما توانسته است با راهنمايي‌هاي راهبري خود جامعه را رو به تعالي پيش ببرد و از ايجاد تفرقه و چند دستگي جلوگيري كند.

امام جمعه موقت تبريز اظهار داشت: دشمنان با تمام نيرو در فكر كمرنگ كردن نقش رهبري در جامعه هستند، ولي هوشياري و آگاهي مردم ماوراي تفكر آنهاست و هميشه اصل بر اين بوده كه هرگاه مردم در خط سير رهبري قرار گرفته‌اند، پيروز ميدان شده‌اند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم در ادامه با تبريك هفته نيروي انتظامي اين نهاد را مايه امنيت و آسايش ملت ايران ارزيابي كرد.

وي تصريح كرد: فرزندان ما در نيروي انتظامي چه در مرزهاي كشور و چه در داخل شهرها و روستاها همواره با تلاش شبانه‌روزي سعي در ايجاد امنيت و رفاه براي مردم دارند كه جا دارد از آنها قدرداني به عمل آيد.

امام جمعه موقت تبريز همچنين به 25 شوال روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اشاره كرد و اظهار داشت: از علما، وعاظ و عزاداران عزيز درخواست مي‌شود كه در اين روز مقام اين امام همام را گرامي داشته و با عزاداري‌هاي خود دين خود را به اين امام بزرگوار ادا كنند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم همچنين به تربيت فرزندان به عنوان آينده‌سازان ايران اسلامي اشاره كرد و اظهار داشت: فرزندان هديه خداوند هستند كه بايد در تربيت درست آنها كوشيد.

وي تصريح كرد: دوستي اهل بيت، همنشيني با قرآن، كمك به نيازمندان و احترام به والدين از جمله اموري هستند كه بايد از كودكي به فرزندان خود بياموزيم.


نوشته شده در   جمعه 17 مهر 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode