ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 20 تير 1388     |     کد : 3737

امام جمعه هريس:كشورهاي توصيه كننده حقوق بشر‌ خود نقض كننده آن هستند‌

امام جمعه ‌هريس با اشاره به برخورد غيرانساني يك جوان نژادپرست آلماني در برابر يك زن محجبه مصري گفت: كشورهايي كه امروز همه را به رعايت حقوق بشر توصيه مي‌كنند، خود ناقض كننده آن هستند‌...

امام جمعه ‌هريس با اشاره به برخورد غيرانساني يك جوان نژادپرست آلماني در برابر يك زن محجبه مصري گفت: كشورهايي كه امروز همه را به رعايت حقوق بشر توصيه مي‌كنند، خود ناقض كننده آن هستند‌.

به گزارش خبرگزاري فارس از هريس، حجت‌الاسلام قهرمان احمدي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهرستان ‌افزود: ملت‌هاي مسلمان بايد مراتب اعتراض خود را به دولت‌هاي غربي به خاطر نقض آشكار حقوق بشر و به قتل رساندن يك زن محجبه مسلمان اعلام كنند.

وي تصريح كرد: كشورهاي اروپايي خصوصاً آلمان از رشد اسلام‌گرايي دركشورهاي خود هراسان هستند.

احمدي شهادت مظلومانه بانوي ‌مسلمان مصري را محكوم كرد و اظهار داشت: اين حركت را در راستاي اسلام‌ستيزي و مبارزه با مسلمانان به خاطر داشتن عقايد تلقي مي‌كنيم.

خطيب جمعه هريس اظهار اميدواري كرد، مجامع بين‌المللي، طرفداران حقوق بشر و دولت‌هاي اسلامي به ويژه دولت مصر در اسرع وقت موضع قاطع خود در مقابل اين جنايات هولناك را از خود نشان دهند.

وي همچنين تصريح كرد: ولايت فقيه متعلق به همه جهان اسلام و بالاترين ارزش براي جامعه اسلامي است.

احمدي افزود: پيروي از ولايت فقيه از مهم‌ترين وظيفه و حفظ نظام اسلامي ايران اوجب واجبات است كه حفظ جمهوري اسلامي با حفظ ولايت فقيه و پشتيباني از ولايت فقيه ميسر است.

وي تصريح كرد: ولايت فقيه معدن شفقت و رحمت الهي است و همه بايد از بيانات ولايت فقيه پيروي كنند و فرمايشات ايشان را فصل‌الخطاب بدانند.

امام جمعه شهرستان هريس در ادامه با اشاره به سالروز فاجعه خونين مسجد گوهر شاهد مشهد مقدس در 21 تيرماه اظهار داشت: اسلام‌زدايي در كشورهاي اسلامي به ويژه در منطقه خاورميانه مهم‌ترين استراتژي استعمار بود و اين سياست شيطاني با به قدرت رسيدن رضاخان به طرز پيچيده و زمان‌بندي شده‌اي در ايران به مرحله اجرا در‌آمد.

وي ادامه داد: اما اين امر به سبب برخورد قاطع مردم به رهبري روحانيت به تعويق افتاد و در اين هشت روحانيت در معرض شديدترين حملات رواني و يورش هاي تبليغاتي ‌قرار گرفت.

 


نوشته شده در   شنبه 20 تير 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode