ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 20 تير 1388     |     کد : 3736

امام جمعه هشترود:ولايتمداري راه نجات كشور است ‌

امام جمعه ‌هشترود گفت: ولايتمداري راه نجات كشور است و با تاسي از آن مي‌توان موانع پيشرفت را پشت سر گذاشت.‌

به گزارش خبرگزاري فارس از هشترود،حجت الاسلام عبدالحميد واعظي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهرستان بر پيروي از ولايت و الگو گرفتن در انجام فرايض ديني از مقام ولايت تاكيد كرد و ‌افزود: انقلاب اسلامي با حاكميت ولايت فقيه هيچ آسيبي نخواهد ديد.

وي با اشاره به نقش بالاي ولايت فقيه در اسلام‌ اظهار داشت:‌ امروز مردم فهميدند كه ولايت فقيه تاثيرگذاري بسياري در اسلام و جامعه دارد و ‌مردم به اهميت اين نكته پي بردند كه چرا امام خميني(ره) فرمودند كه پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به انقلاب آسيب نرسد.

واعظي، با بيان اينكه نظام اسلامي و ولايت فقيه از مسايل بديهي است كه قابل انكار نيست، گفت: جمهوري اسلامي رابطه‌اي ناگسستني، تنگاتنگ و غيرقابل انكار و ترديد با ولايت فقيه دارد.

وي پيروي از ولايت فقيه از مهم‌ترين وظيفه و حفظ نظام اسلامي ايران اوجب واجبات است كه حفظ جمهوري اسلامي با حفظ ولايت فقيه و پشتيباني از ولايت فقيه ميسر است.

امام جمعه شهرستان هشترود با اشاره با تاكيد امام راحل و رهبر معظم انقلاب به حفظ وحدت و همدلي در بين مردم گرفتاري‌هاي جامعه را ناشي از اختلاف در وحدت و رمز پيروزي‌ها آن را حفظ وحدت كلمه ذكر كرد.

وي با اشاره به بيانات رهبرمعظم انقلاب در روز سيزدهم رجب امسال و قرائت فرازهايي از سخنان حكيمانه ايشان يادآور شد: معظم له در اين بيانات وحدت در بين مردم و مسئولان و شناخت دوست از دشمن را مورد تاكيد ويژه قرار دادند.

واعظي به همه جناح‌ها و گروه‌هاي سياسي تاكيد كرد: با الهام گرفتن از بيانات ولي امر مسلمين، دشمنان كشور را بهتر از قبل بشناسند.

خطيب جمعه هشترود در ادامه به اظهار نظر سران برخي كشورهاي غربي در خصوص ايران اشاره كرد و اظهار داشت: ايران اسلامي قوي‌تر از آن است كه احدي و يا كشوري چشم طمع به آن داشته باشد.

واعظي مهم‌ترين نياز كنوني دنياي اسلام و به ويژه ملت ايران را اتحاد كلمه و هوشياري در قبال توطئه دشمنان براي ايجاد اختلاف دانست.

خطيب جمعه هشترود تصريح كرد: 30 سال تجربه ايستادگي نظام اسلامي و تو دهني ملت ايران به سران زورگو و متجاوز، هنوز برخي كشورهاي غربي را بيدار نكرده است و همچنان به اين كشور و ملت طمع دارند در حالي كه آنها اشتباه مي‌كنند و نتيجه اين اشتباه خود را خواهند ديد.

 


نوشته شده در   شنبه 20 تير 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode