ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 19 تير 1388     |     کد : 3729

آیت الله شبستری:دشمنان از نقش رهبری و ولایت بی خبرند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه دشمنان نظام اسلامی بسیار نادان و غافلند، چنانکه از نقش رهبری و ولایت در ایران بی خبرند...

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه دشمنان نظام اسلامی بسیار نادان و غافلند، چنانکه از نقش رهبری و ولایت در ایران بی خبرند.

 آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به درایت و هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب در قضایای پس از انتخابات اظهار داشت: استکبار جهانی اجرای انقلاب مخملی در ایران را به گور خواهند برد، چراکه معادلات حاکم بر ایران متفاوت از دیگر کشورهای همسایه است.

آیت‌الله شبستری خاطر نشان کرد: انقلابی که به پشتوانه عظیم مردمی وابسته است، با تلاش و ترفندهای رنگارنگ دشمنان و ایجاد انقلاب مخملی، خدشه ناپذیر است.

وی تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که ایران با پشتوانه ولایت فقیه آسیب نخواهد دید و این همان نقطه قدرت و تعالی نظام اسلامی ایران است.

آیت الله شبستری با بیان اینکه پیوند مستحکم مردم با رهبری همیشگی، جاودانه و ناگسستنی است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه دشمنان نظام اسلامی بسیار نادان و غافلند، چنانکه از نقش رهبری و ولایت در ایران بی خبرند.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: شکرگزاری حرکت عظیم و با شکوه ملت ایران در 22 خرداد و حضور 40 میلیونی مردم در پای صندوق‌های رأی نباید تحت الشعاع بازی های سیاسی و جناحی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: همه سران کشورهای استکباری بدانند، هنگامی که پای دشمنان به میان بیاید، ملت ایران با وجود برخی اختلاف سلیقه‌ها در مقابل دشمنان متحد و مشتی واحد علیه آنها می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت مروه الشربینی، زن محجبه باردار مصری در دادگاه آلمان گفت: این اقدام نژادپرستانه به روشنی قصد اسلام ستیزی غرب را به اثبات رساند و تناقض گفتار و عمل مدعیان حقوق بشر در غرب، را نشان داد.

وی تصریح کرد: دشمنان از سال ها قبل پروژه اسلام هراسی را پیگیری می کند، اما باید بدانند که اسلام ناب محمدی هیچگاه در پشت پرده های سیاه رسانه ای آنان قرار نخواهد گرفت.

آیت الله شبستری در ادامه با اشاره به حادثه 18 تیر سال 78 گفت: با وجود برخی حرکت‌های موذیانه از سوی دولتمردان وقت، روزنامه‌های زنجیره‌ای و اراذل و اوباش در ایجاد و پشتیبانی از حرکتی خزنده در جهت براندازی نظام، ندای ولایت و هوشیاری مردم در اطاعت از رهبری و حضور گسترده در 23 تیر 78 موجب شد تمام نقشه‌های مزدوران بیگانه و عوامل داخلی آنان نقش برآب شده و دشمن رسوا شود.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: مزدوران استکبار در 18 تیر با استفاده از ابزاری به نام دانشجو، می‌خواستند در کشور آشوب برپا کنند که با هوشیاری مردم، هدایت رهبر انقلاب و حضور گسترده مردم در 23 تیر 78 تمام نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

 

 


نوشته شده در   جمعه 19 تير 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode