ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 13 تير 1388     |     کد : 3607

امام جمعه موقت مهربان:مخالفان قانون اساسي در حقيقت مخالفان اسلام هستند

امام جمعه موقت مهربان گفت: كساني كه با قانون اساسي جمهوري اسلامي مخالفت مي‌كنند در حقيقت با اسلام مخالفت كرده‌اند.‌..

امام جمعه موقت مهربان گفت: كساني كه با قانون اساسي جمهوري اسلامي مخالفت مي‌كنند در حقيقت با اسلام مخالفت كرده‌اند.‌

به گزارش خبرگزاري فارس از مهربان، حجت‌الاسلام محمد فريادي امروز در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه اين شهر ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، با اشاره به اعلام نظر نهايي شوراي نگهبان در مورد صحت برگزاري دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، فصل‌الخطاب بودن قانون را مورد تاكيد قرار داد‌ و افزود: خداوند متعال براي سعادت بشر قانوني وضع كرده و به عنوان معجزه به پيامبر ارسال شده و نام آن قانون اسلام به نام قرآن است.

امام جمعه موقت مهربان به جاري بودن قرآن در متون قانون اساسي اشاره كرد‌ و افزود: كشور ما كشور اسلامي است و در قانون اساسي آن متون قرآن حاكم است و كساني كه با قانون اساسي جمهوري اسلامي مخالفت مي‌كنند در حقيقت با اسلام مخالفت مي‌كنند.

‌فريادي تصريح كرد: كساني كه به قانون اساسي راي دادند منتظرند كه قانون اساسي اجرا شود و نبايد با اعتراض هر كسي كه قانونگرايي باعث عدم توفيقش شده است، اجراي قانون متوقف شود.

امام جمعه موقت مهربان با توصيه به نامزدهاي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري براي فصل‌الخطاب دانستن قانون افزود: كساني كه با شعار عدالت، خدمت و احساس خطر به صحنه آمدند، همه به طور اكيد به مصالح اسلام، مسلمين و قوانين توجه داشته و به آن احترام بگذارند، هر چند مخالف نظر و سليقه شخصي باشد.

‌فريادي تاكيد كرد: براي به دست آمدن نظام مقدس جمهوري اسلامي خون‌هاي زيادي ريخته شده است و همواره مورد هجوم قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها بوده است، بنابراين بايد مواظب بوده و آب به آسياب دشمن نريزيم‌.

امام جمعه موقت مهربان در ادامه خطبه دوم با گراميداشت ياد و خاطره شهداي 12 تيرماه 1367 هجري شمسي افزود: حادثه 12 تيرماه اوج رذالت دشمن را نشان داد و سرنگون شدن هواپيماي مسافربري ايراني به وسيله مزدوران آمريكايي يك عمل ننگين و ناجوانمردانه بود.

فريادي تاكيد كرد: آمريكايي‌ها با آن كه مي‌دانستند هواپيماي ايراني يك هواپيماي مسافربري و غيرنظامي است ولي با كمال وقاحت آنرا سرنگون كردند و با اين عمل خويش اوج خباثت و دشمني خود را با ايران اسلامي به نمايش گذاشتند و نشان دادند كه با نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كينه‌اي عميق دارند.

امام جمعه موقت مهربان 10 رجب سالروز ولادت اما محمد تقي (ع) و 13 رجب سالروز ولادت حضرت امام علي (ع) را به امام زمان (عج الله)، مقام معظم رهبري و تمام شعيان جهان و امت بزرگ ايران اسلامي تبريك گفته و با اشاره به فرا رسيدن و آغاز ايام‌البيض (‌اعتكاف‌) بر استفاده كامل از فيوضات اين ماه تاكيد كرد.

 


نوشته شده در   شنبه 13 تير 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode