ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 13 تير 1388     |     کد : 3606

امام جمعه موقت هشترود:آمريكا منشا تمام جنايات جهاني است

امام جمعه موقت هشترود با بيان اينكه سر خط تروريسم در جهان آمريكا است، گفت: منشا جنايات و ام‌الفساد جهان، رژيم استكباري آمريكاست‌...

امام جمعه موقت هشترود با بيان اينكه سر خط تروريسم در جهان آمريكا است، گفت: منشا جنايات و ام‌الفساد جهان، رژيم استكباري آمريكاست‌.

به گزارش خبرگزاري فارس از هشترود، حجت‌الاسلام احمدعلي علمي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر با اشاره به بيست و يكمين سالگرد فاجعه سرنگوني هواپيماي مسافربري ايران توسط دو فروند موشك زمين به هوا از ناو وينسن آمريكا افزود: مردم ايران اين جنايت كم سابقه را به هيچ عنوان از ياد نخواهند برد.

وي در ادامه با گراميداشت 12 تير، سالگرد شهادت 290 نفر از مسافران هواپيماي مسافربري ايران در آب‌هاي خليج فارس اظهار داشت: 12 تير ماه يادآور تروريسم دولتي آمريكا در سال 1367 و حمله ددمنشانه ناو هواپيمابر آمريكايي به هواپيماي مسافربري ايران و شهادت ده‌ها زن و كودك بي‌گناه ايراني در آب‌هاي خليج فارس است.

امام جمعه موقت هشترود اظهار داشت: اين واقعه كه از مصاديق بارز تروريسم دولتي است، خوي جنايتكارانه آمريكا را به وضوح نشان مي‌دهد زيرا نه تنها از سوي دولتمردان آمريكايي تقبيح نشد بلكه وقيحانه به فرمانده اين ناو به دليل به قتل رساندن 290 مسافر زن، مرد، پير، جوان و كودك مدال شجاعت دادند.

وي همچنين تصريح كرد: اقتدار، امنيت، ثبات و پايداري كشور در اصل مترقي ولايت فقيه تعريف و ديده شده است.

احمدي همچنين با تبريك اعياد ماه رجب و بيان مناسبت‌هاي اين ماه، از آن به عنوان ريسماني براي اتصال به خدا ياد كرد و گفت: ايام‌البيض از مناسبت‌هاي مهم ماه رجب است.

امام جمعه موقت هشترود با اشاره به اعتكاف و اهميت اين ايام گفت: به فرموده رهبري اعتكاف از رويش‌هاي انقلاب اسلامي است.

احمدي در ادامه اظهار داشت: ايام اعتكاف بهترين ايام براي خلوت با خدا و فرصتي براي پاكي و پيراستن گناه از خود و نزديكي به خالق هستي است.

 


نوشته شده در   شنبه 13 تير 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode