ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 13 تير 1388     |     کد : 3602

امام جمعه تبريز:طراحان انقلاب مخملي تحقق آن را در ايران به گور خواهند بود

امام جمعه تبريز با بيان اينكه مردم هوشيار ابران اسلامي هر توطئه‌اي را در نطفه خفه خواهند كرد، گفت: طراحان انقلاب مخملي تحقق آن را در ايران به گور خواهند بود.‌..

 امام جمعه تبريز با بيان اينكه مردم هوشيار ابران اسلامي هر توطئه‌اي را در نطفه خفه خواهند كرد، گفت: طراحان انقلاب مخملي تحقق آن را در ايران به گور خواهند بود.‌

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت‌الله محسن مجتهدشبستري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر افزود: انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري با تمام فراز و نشيب‌هاي آن به پايان رسيد و شوراي نگهبان با انجام كارهايي كه حجت را بر همه تمام كرد، صحت اين انتخابات را اعلام كرد كه جا دارد از سعه‌صدر و همكاري بي‌دريغ آنها تقدير كرد.

وي اضافه كرد: انعطاف برگزاركنندگان انتخابات و از همه مهم‌تر شوراي نگهبان عامل مهمي شد كه مردم با خيالي آسوده، اعتماد به مسئولان نظام را يك بار ديگر تجربه كرده و دغدغه‌اي نداشته باشند.

آيت‌الله شبستري تصريح كرد: آنچه در روزها و بلكه ماه‌هاي اخير همه شاهد آن بوديم، دخالت بيگانگان و خصوصاً انگليس در جريان انتخابات بود كه از طرق گوناگون سعي در اخلال در روند سلامت انتخابات داشتند.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي خاطر نشان كرد: هر چند پس از انتخابات برخي با اقدامات نسجيده و غيرقانوني پيروزي مشاركت 85 درصدي پاي صندوق‌هاي راي را تا حدي به كام ملت تلخ كردند اما به فضل الهي اين فتنه و دسيسه‌ها به كمك فرزندان اين مرز و بوم در لباس نيروي انتظامي، بسيح و ... در نطفه خفه و بار ديگر توطئه دشمنان عليه نظام نقش برآب شد.

آيت‌الله مجتهدشبستري گفت: لازم است بار ديگر به بيگانگان و بلندگوي‌هاي آنان هشدار بدهيم كه ملت ايران تحت هيچ شرايطي از آرمان‌هاي خود دست نكشيده و انقلاب، نظام و رهبري را از جان خود بيشتر دوست دارند و از اين رو آنان كه فكر انقلاب مخملي در سرداشتند آن به گور خواهند برد.

وي اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در ديدار با نمايندگان مجلس و دستگاه قضايي كشور ضمن اشاره به وقايع اخير معيار قانون را همواره مورد تاكيد قرار دادند و موكداً سفارش داشتند كه احساسات مردم و خصوصاً جوانان نبايد تحريك شود و بگو مگو و مشاجره بايد از اين پس به صفا و برادري تبديل شود.

آيت‌الله مجتهد‌شبستري گفت: آقاي احمدي‌نژاد به عنوان منتخب مردم و رئيس جمهور همه ملت ايران هستند و بنا به سفارش رهبري همه جناح‌هاي سياسي و نخبگان كشور بايد دست به دست هم داده و با كمك به دولت منتخب در راه اعتلاي نظام، وحدت و يكپارچگي گام برداند.

وي همچنين در خصوص تحولات بين‌المللي به مسئله خروج نظاميان آمريكا از عراق اشاره كرد و آن را به ملت عراق تبريك گفت.

خطيب جمعه تبريز اظهار داشت: هر چند نيروهاي اشغالگران در زمان مقرر و طبق توافقنامه امنيتي از شهرهاي عراق خارج و در بيرون از شهرها مستقر شدند كه تا حدودي موفقيت ملت عراق را رقم زد اما اين كافي نيست و آنها بايد از عراق، خاورميانه و به طوري كلي از منطقه خارج شده و احدي از آنها در اين مناطق وجود نداشته باشد.

وي در ادامه به درگذشت علامه اميني اشاره كرد و ضمن گراميداشت ياد و خاطره اين دانشمند و عالم خطه آذربايجان آن را قخر جهان اسلام دانست.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي همچنين با تبريك ولادت امام جواد (ع)، به فرارسيدن سالروز ولادت حضرت علي (ع) و روز پدر اشاره كرد و ضمن تبريك اين روز، امام علي (‌ع) را ميزان عدالت ناميد و خواستار گسترش عدالت و رعايت آن از سوي مسئولان و كارگزاران شد.

 


نوشته شده در   شنبه 13 تير 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode