ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 6 تير 1388     |     کد : 3452

امام جمعه هشترود:شهادت بهشتي ذهنيت‌هاي غلط را پاك كرد

امام جمعه شهرستان هشترود گفت: شهادت بهشتي ذهنيت‌هاي غلط را پاك و دشمنان را رسوا كرد.‌..

امام جمعه شهرستان هشترود گفت: شهادت بهشتي ذهنيت‌هاي غلط را پاك و دشمنان را رسوا كرد.‌

حجت الاسلام عبدالحميد واعظي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر به نقش ولايت فقيه در اسلام اشاره كرد و اظهار داشت: دشمنان مي‌دانستند كه اگر ولايت فقيه باشد، نمي‌توانند دغل بازي كنند و كسي كه بيش از همه به امام در زمينه تبيين ولايت فقيه كمك كرد، شهيد بهشتي بود.

وي در ادامه سالروز شهادت دكتر بهشتي و 72 تن از ياران انقلاب همچنين هفته قوه قضائيه را گرامي داشت و اظهار داشت: شهداي هفتم تير با شهادت خودشان نيز به اسلام و ايران خدمت كردند و با شهادت‌ اين شهيدان راست قامت، درخت انقلاب بيش از پيش تنومند شد.

خطيب جمعه هشترود تصريح كرد: شهيد مظلوم، دكتر بهشتي با تلاش و مجاهدت‌هاي خود و ياران صديق نظام اسلامي ضمن شناسايي چهره نفاق، جريان نفاق را شكست داد.

واعظي با بيان اينكه مجاهدت‌هاي شهيد بهشتي در پيروزي انقلاب بر كسي پوشيده نيست، اظهار داشت: امام خميني (ره) بعد از شهادت شهيد بهشتي فرمودند، شهادت آن شهيد در برابر مظلوميت وي ناچيز بود و اكنون زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهيد بهشتي و تبيين انديشه‌هاي اين شهيدان از وظايف اصلي ماست.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به توطئه‌هاي شوم دشمنان براي معتاد كردن جوانان گفت: مسئولان و خانواده‌ها بايد جوانان و نوجوانان را با عواقب سوء مصرف مواد‌مخدر آشنا كنند و مانع از گرايش آنان به سمت مصرف موادمخدر شوند.

واعظي همچنين ادامه داد: بايد با تشكيل اتاق‌هاي فكر، چاره‌اي اساسي براي جوانان انديشيد.

وي همچنين به اهميت ماه رجب اشاره كرد و افزود: ماه پرفضيلت رجب ماه دعا، استجابت دعا و خودسازي است.

امام جمعه هشترود يادآورشد: ماه‌هاي رجب، شعبان و رمضان در شريعت اسلامي از اهميت ويژه‌اي برخوردار هستند و بايد تلاش كرد تا از عبادات و بندگي در اين ايام غفلت نشود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود از متصديان مجالس ترحيم خواست از پخش اين برنامه‌ها با صداي بلند از بلندگوها كه موجب سلب آرامش مردم مي‌شود، پرهيز كنند.

واعظي در همين راستا نيز از شهرداري هشترود خواست فروشندگان دورگرد كه با بلندگو در ساعات مختلف موجب آزار مردم مي‌شوند را ساماندهي كند.

 

 


نوشته شده در   شنبه 6 تير 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode