ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 6 تير 1388     |     کد : 3451

امام جمعه موقت تبريز:قانونمداري تنها راه خنثي كردن توطئه دشمنان است

امام جمعه موقت تبريز گفت: قانو‌نمداري و حفظ وحدت مهم‌ترين راه خنثي كردن توطئه‌هاي دشمنان كشور است.‌

امام جمعه موقت تبريز گفت: قانو‌نمداري و حفظ وحدت مهم‌ترين راه خنثي كردن توطئه‌هاي دشمنان كشور است.‌

ايت الله محمدتقي آل‌هاشم در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر حماسه بي‌نظير مردم در 22 خرداد همزمان با دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري را اعجاز الهي خواند.

وي اظهار داشت: مقام معظم رهبري در سخنان خود بارها به شاخصه‌هاي نامزد اصلح اشاره فرموده بودند و اين تدابير رهبري در كنار تاكيد ايشان به حضور حداكثري مردم منجر به حماسه 22 خرداد شد كه تمام معادلات جهاني را به هم زده و توطئه‌ها را بي‌اثر كرد.

وي ادامه داد: اين حضور در حقيقت پشتيباني از نظام و لبيك به نداي امام راحل و مقام عظماي ولايت بود كه چشمان دشمن را كور كرد و آنها را در بهت و حيرت فرو برد و راهي جز دستپاچگي براي آنها و ايجاد آشوب در خيابان‌ها نگذاشت.

خطيب موقت تبريز تصريح كرد: دشمن همواره به دنبال بهانه براي دخالت در امور ايران بوده و هست و از همه مردم و مسئولان اين انتظار وجود دارد كه اين بهانه را به دست دشمن ندهند.

وي اضافه كرد: اگر اعتراضي هم به انتخابات وجود دارد هر چند كه بايد اذعان داشت اين انتخابات از سالم‌‌ترين انتخابات بوده است، بايد آن را از طريق قانوني پيگيري كرد.

آل‌هاشم در ادامه به شهادت آيت‌الله بهشتي اشاره كرد و ايشان را از ذخاير انقلاب دانست كه دشمن تاب تحمل وي را نداشت.

وي قضاوت را داراي جايگاه بزرگي دانست و اظهار داشت: احقاق حق، عدالت گستري و گرفتن حق مظلوم از ظالم از جمله كارهايي است كه نزد خداوند داراي جايگاه ويژه‌اي است.

خطيب جمعه موقت تبريز همچنين فرا رسيدن چهلمين روز درگذشت آيت‌الله بهجت را تسليت گفت و فقدان وي را براي اسلام ضايعه‌اي بزرگ ارزيابي كرد.

آل‌هاشم همچنين به تاسيس سازمان تبليغات اسلامي به فرمان امام راحل اشاره كرد و جايگاه اين نهاد را در نشر آموزه‌هاي ديني مهم دانست.

 


نوشته شده در   شنبه 6 تير 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode