ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1388     |     کد : 3258

امام جمعه اهر:ضربه‌زنندگان به وحدت ملي معصيت‌كار هستند

امام جمعه شهرستان اهر وحدت را عامل اقتدار، انضباط و حافظ دستاوردهاي نظام و انقلاب ذكر كرد و گفت: اگر كسي سخنان تفرقه‌آفرين بر زبان براند و به وحدت ملت ايران ضربه بزند خائن و معصيت‌كار است...

امام جمعه شهرستان اهر وحدت را عامل اقتدار، انضباط و حافظ دستاوردهاي نظام و انقلاب ذكر كرد و گفت: اگر كسي سخنان تفرقه‌آفرين بر زبان براند و به وحدت ملت ايران ضربه بزند خائن و معصيت‌كار است.

حجت الاسلام جواد حاجي‌زاده در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر حضور پرشور مردم در انتخابات 22 خرداد را نشان از پايبندي ملت مسلمان ايران به اهداف والاي امام راحل و فرمايشات مقام معظم ‌رهبري ذكر كرد و افزود: در اين راستا تمام جناح‌ها و افراد موثر بايد با پرهيز از سخنان تفرقه‌آميز در فكر رشد، توسعه، عزت و اقتدار ايران اسلامي باشند و همچنان كه مقام معظم رهبري در سخنان اخير خود فرمودند دو گروه انتخاباتي با اجتناب از تشنج‌آفرين و عصباني كردن يكديگر و هوادارانشان بر حفظ مصالح نظام و دفاع انقلاب متمركر شوند.

امام جمعه اهر اغتشاشات به وجود آمده در تهران و برخي شهرها را كه با هدايت و چراغ سبز بيگانگان صورت مي‌گيرد، محكوم كرد.

وي تصريح كرد: بزرگ‌ترين وظيفه ما اطاعت از رهبري است و فرامين مقام معظم‌رهبري فصل‌الخطاب همه ماست تا با تبعيت از آن در تحقق اهداف انقلاب و امام راحل گام‌هاي عملي برداريم.

خطيب جمعه اهر در بخش ديگري از سخنان خود گفت: امروز همه بايد بدانند اين نظام، نظام اسلامي، مقدس و مردمي است كه ساده به دست نيامده كه عده‌اي فرصت‌طلب سعي در لطمه زدن به آن باشند و هركس در هر لباسي در مقابل نظام و رهبري بايستد و فكرش و عملش در خدمت به مردم و اسلام نباشند، براي مردم قابل قبول نخواهد بود.

وي با انتقاد از برخي‌ تنش‌هاي به وجود آمده اظهار داشت: اگر در انتخابات كسي اعتراضي دارد مي‌تواند آن را از طريق قانوني پيگيري كرده و از غوغاسالاري و آشوب‌هاي خياباني جلوگيري كند.

حاجي‌زاده در پايان با اشاره به سالگرد ارتحال حجت‌الاسلام سيد صادق آل‌محمد نخستين امام جمعه فقيد اين شهرستان كه منشا خدمات ارزنده‌اي براي اين شهرستان بود، تجليل كرد.

خطيب جمعه اهر در خطب اول نماز جمعه نيز به اشاره به نزديكي ماه رجب گفت: ماه رجب ماه دعا، استغفار، انفاق، قرائت قرآن است كه ترويج و برگزاري دعا در ماه رجب بايد بيش از پيش با همكاري مردم و مسئولان مورد توجه جدي قرار گيرد.

 


نوشته شده در   جمعه 29 خرداد 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode