ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1388     |     کد : 3256

امام جمعه هشترود:اطاعت از رهبري فصل‌الخطاب همه امور است

امام جمعه شهرستان هشترود گفت: اطاعت از رهبري فصل‌الخطاب همه امور از جمله مسائل پيش آمده در‌باره انتخابات رياست جمهوري است.‌‌..

امام جمعه شهرستان هشترود گفت: اطاعت از رهبري فصل‌الخطاب همه امور از جمله مسائل پيش آمده در‌باره انتخابات رياست جمهوري است.‌‌

 حجت‌‌الاسلام عبدالحميد واعظي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهرستان افزود: جامعه اسلامي ما جامعه امام محور است و تمام مسائل و مشكلات با اطاعت از ولي فقيه رفع شدني است.

وي اظهار داشت: ملت ايران با مشاركت حداكثري، گسترده، باشور و شعور خود ثابت كرد كه حماسه‌ساز بوده و نمايي زيبا از ميهن‌پرستي و مبارزه با دشمنان اسلام و ايران را به نمايش گذاشت.

خطيب جمعه هشترود تصريح كرد: بدون شك مشاركت بي‌نظير مردم در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري در سطح كشور با ‌دليلي روشن بر فهم و رشد بالاي سياسي بود كه تضمين‌كننده ثبات، امنيت و اعتلاي نام ايران شد.

واعظي تاكيد كرد: حضور يكپارچه و گسترده مردم در انتخابات رياست جمهوري 22 خرداد و خلق يك حماسه باشكوه بيانگر افزايش روزافزون وفاداري و اميدواري مردم به انقلاب و نظام جمهوري اسلامي است.

وي با تاكيد بر اينكه حضور بي‌نظير مردم در انتخابات، كارآمدي نظام و دولت اسلامي را نشان مي‌دهد، افزود: نظام جمهوري اسلامي در سال‌هاي اخير قله‌هاي اقتصادي، اجتماعي و سياسي فراواني را در داخل و خارج كشور فتح كرده است و به موفقيت‌هاي فراواني نائل آمده است.

امام جمعه هشترود آشوبگري‌ها و اغتشاشات اخير در تهران و برخي ديگر از نقاط كشور را محكوم كرد و گفت: نبايد گذاشت محيط به گونه‌اي آشفته شود كه افرادي سوءاستفاده كنند و به اموال عمومي خسارت بزنند.

واعظي عاملان اين آشوبگري و اغتشاش را از جنس ملت ندانست و اظهار داشت: اين‌ها با يكپارچگي و وحدت شما مخالف هستند و خواستار شكستن وحدت مردم و كاسته شدن از قدرت نظام هستند.

امام جمعه هشترود همچنين از حضور پرشور و حماسي مردم در اين انتخابات به نيكي ياد كرد و تصريح كرد: اين حضور 85 درصدي ملت نشان داد كه آنها همچنان به نظام و انقلاب خود علاقمند هستند و اين علاقه روز بروز بيشتر مي‌شود.

وي تصريح كرد: دشمنان انقلاب و نظام بدانند ملت ايران اگر قرار بود با آنان كنار بيايد، انقلاب نمي‌كرد.

 


نوشته شده در   جمعه 29 خرداد 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode