ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 16 خرداد 1388     |     کد : 2949

امام جمعه شهرستان هريس:22 خرداد مردم تمام امتيازها را به نظام اسلامي اختصاص خواهند داد

امام جمعه هريس گفت: مردم ايران در 22 خرداد تمام امتيازهاي خود را به نظام اسلامي اختصاص خواهند داد.‌..

امام جمعه هريس گفت: مردم ايران در 22 خرداد تمام امتيازهاي خود را به نظام اسلامي اختصاص خواهند داد.‌

به گزارش خبرگزاري فارس از هريس،حجت الاسلام  قهرمان احمدي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهرستان افزود: مردم با بصيرت و هوشياري به دنبال انتخاب اصلح هستند، كساني كه خود را خادم مردم دانسته و درد آشنا بوده و به دنبال حل مشكلات مردم باشند.

وي ادامه داد: اصلح كسي است كه روحيه استكبارستيزي داشته و در برابر نظام سلطه هوشيار باشد و مباني و رهاوردهاي نظام اسلامي را با جان و دل پاس داشته و از آنها دفاع كند ضمن اينكه عدالت‌خواهي را وجهه فعاليت خود قرار دهد.

خطيب جمعه شهرستان هريس تصريح كرد: حضور در انتخابات نشان از پايبندي ملت به ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب و اسلام است.

وي با اشاره به اهميت نقش مردم در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: اكنون نزديك به سه دهه از پيروزي انقلاب اسلامي و شكوهمند ايران مي‌گذرد و ‌طي اين 30 سال به طور متوسط هر سال يك انتخابات عمومي و گسترده در كشور برگزار شده كه در ميان كشورهاي اسلامي و بلكه در سراسر جهان بي‌نظير است و نشان‌دهنده مردمي بودن نظام و اتكاي آن به مردم است.

احمدي با تاكيد بر انتخاب فرد اصلح اظهار داشت: انتخاب فرد اصلح با توجه به اهداف نظام يك وظيفه مهم و قابل تأمل است از اين رو بايد به آن به عنوان يك فريضه نگاه شود.

امام جمعه شهرستان هريس همچنين با اشاره به سالروز قيام خونين 15 خرداد سال 42 افزود: بزرگ‌ترين ابتكار و نوآوري فقهي حضرت امام خميني ( ره) اين بود كه ولايت فقيه را كه تا آن زمان مطلوم واقع شده بود از قلمرو فقه بيرون آورده و در جايگاه اصلي خود كه علم كلام است نشاندند و آنگاه اين مسئله را با دلايل عقلي و كلامي شكوفا كردند.

وي خاطر نشان كرد: به حمدالله شخصيت جامع و مدبر رهبر عظيم‌الشان انقلاب اسلامي، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي توانست با امامت و رهبري بي‌بديل خود بعد از رحلت بنيانگذار جمهوري اسلامي آن را به خوبي هدايت و رهبري كنند و در آن دو دهه زعامت ايشان نظام ما خيلي بحران‌ها را پشت سر گذاشته و در داخل و خارج از ثبات و استحگام روزافزون پيدا كرده است.

امام جمعه شهرستان هريس در ادامه گفت: به راستي كه قيام خونين 15 خرداد نقطه عطفي بود در تاريخ مبارزات ملت قهرمان ايران كه امام خميني (ره) آفريننده و شكل‌دهنده آن قيام الهي بودند.

احمدي ادامه داد: 15 خرداد در حقيقت روز قيام خونين مردم جان بركفي است كه به نام اسلام به ميدان آمدند و عليه نظام ستمشاهي شورش كردند.

 


نوشته شده در   شنبه 16 خرداد 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode