ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 2 خرداد 1388     |     کد : 2770

امام جمعه شهرستان هشترود:حماسه سوم خرداد احياگر فرهنگ شهادت‌طلبي است

امام جمعه هشترود گفت: احياي حماسه سوم خرداد، احياي فرهنگ و شهادت است. ...

امام جمعه هشترود گفت: احياي حماسه سوم خرداد، احياي فرهنگ و شهادت است.

حجت الاسلام  عبدالحميد واعظي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر با بيان اينكه‌ سوم خرداد گنجينه حماسي و تربيتي براي ملت ايران است‌، اظهار داشت: فرهنگ ايثار و شهادت رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بايد زنده نگاه داشته شده و نسل به نسل به جوانان ايران اسلامي منتقل شود.

وي اضافه كرد: در سوم خرداد پرشور‌ترين حماسه دوران دفاع مقدس تحقق يافته و آزادي‌سازي خرمشهر نقطه عطفي در تاريخ ايران و دروان هشت سال دفاع مقدس است.

خطيب جمعه هشترود تحقق آزادي و سربلندي ايران اسلامي را در سايه ايثارگري‌هاي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ارزيابي كرد و گفت: همه ما امروز بيش از پيش وظيفه داريم از دستاوردهاي انقلاب دفاع كرده و آن را حفظ كنيم.

وي همچنين با اشاره به مقام و منزلت مرحوم آيت‌الله بهجت، افزود: جهان اسلام و به ويژه حوزه‌هاي علميه شخصيت بزرگي را از دست داد كه جبران اين خسران بسيار سخت است.

واعظي ادامه داد: حضور گسترده و ميليوني مردم در مراسم تشييع پيكر آيت‌الله العظمي بهجت نشان داد كه ياوه سرايي‌ها برخي افراد كه دانسته و يا نادانسته به غلط چنين عنوان مي‌كنند كه حمايت جامعه اسلامي و مردم از مراجع و روحانيت كم‌رنگ و تضعيف شده به هيچ عنوان صحت ندارد.

وي خاطرنشان كرد: از آنجايي كه دشمن همواره براي تضعيف مرجعيت تلاش مي‌كند، بايد به نحو معقول با اين توطئه‌ها مقابله كرد.

امام جمعه هشترود در ادامه با تسليت ايام فاطميه تصريح كرد: حضرت فاطمه زهرا (س) نمونه كاملي از ايثار، حماسه و تحليل‌گر مسائل سياسي در دوران صدر اسلام بود و با خون خود توانست حقانيت الهي را توجيه كند.

 


نوشته شده در   شنبه 2 خرداد 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode