ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 2 خرداد 1388     |     کد : 2769

امام جمعه مهربان: ايستادگي در برابر زورگويان بايد از ويژگي‌هاي برجسته رئيس جمهور باشد

امام جمعه مهربان ايستادگي رئيس جمهور آينده در مقابل استكبار جهاني را يكي از ويژگي‌هاي رئيس جمهور دهم دانست و گفت: مردم بايد كسي را انتخاب كنند كه در مقابل استكبار محكم بايستد و اين ايستادگي را ارزش بداند. ...

امام جمعه مهربان ايستادگي رئيس جمهور آينده در مقابل استكبار جهاني را يكي از ويژگي‌هاي رئيس جمهور دهم دانست و گفت: مردم بايد كسي را انتخاب كنند كه در مقابل استكبار محكم بايستد و اين ايستادگي را ارزش بداند.

حجت الاسلام  محمود عيني در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه اين شهر ضمن سفارش خويش و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي به سفر پر خير و بركت مقام معظم رهبري به استان كردستان اشاره كرد و افزود: سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي به استان كردستان و استقبال پرشور و شعور مردم كردستان نمايانگر پيوند مردم و رهبري بود و به دوست و دشمن نشان داده شد كه همواره اقوام و مذاهب در سرزمين ايران اسلامي در سايه اسلام، متحد و مقاوم ايستاده است.

امام جمعه مهربان سفر مقام عظماي ولايت به استان كردستان را خنثي‌كننده نقشه استكبار جهاني دانست و اظهار داشت: مقام معظم رهبري با سفر خود به كردستان همه نقشه‌هاي پشت پرده استكبار را نقش بر آب كرد.

خطيب جمعه مهربان به انتخاباتي شدن فضاي كشور پس از معرفي كانديداهاي تائيد صلاحيت شده و آغاز رسمي فعاليت‌هاي تبليغاتي كانديداهاي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اشاره كرد و گفت: معرفي كانديداهاي تاييد صلاحيت شده از سوي شوراي نگهبان، چهره كشور را انتخاباتي كرده است و مردم بايد با دقت بيشتري برنامه‌هاي كانديداها را از راديو و تلويزيون پيگير بوده و برنامه‌ها، اهداف و عملكرد اين افراد را مورد مطالعه قرار دهند.

حجت‌الاسلام عيني لزوم اعمال دقت و شناخت در انتخاب رئيس جمهور آينده را مورد تأكيد قرار داد و افزود: مردم بايد با چشماني باز كانديداي مورد نظر را انتخاب كنند و در انتخاب خويش خدا را در نظر بگيرند و كسي را انتخاب كنند كه راه امام را بپيمايد، آرمان‌هاي شهدا را عملي كند، درد مردم را فهميده و درد جامعه را احساس كند.

امام جمعه مهربان ايستادگي رئيس جمهور آينده در مقابل استكبار جهاني را يكي از ويژگي‌هاي رئيس جمهور دهم دانست و افزود : مردم بايد كسي را انتخاب كنند كه در مقابل استكبار محكم بايستد و اين ايستادگي را ارزش بداند.

خطيب جمعه مهربان عدم وابستگي حزبي را يكي ديگر از ويژگي‌هاي بارز رئيس جمهور آينده دانست و با تاكيد بر اين كه رئيس جمهور نبايد مديون هيچ گروه و حزبي باشد، اظهار اميدواري كرد كه رسانه ملي با فرصت‌سازي برابر براي همه كانديداها در تنوير افكار عمومي و تشريح برنامه‌هاي كانديداهاي رياست جمهوري نقش‌آفريني كند.

حجت الاسلام عيني در ادامه خطبه دوم به سفر نتانياهو، نخست وزير رژيم اشغالگر اسرائيل به آمريكا اشاره كرده و هدف از اين سفر را جلب حمايت كامل دولت آمريكا از رژيم غاضب و اشغالگر صهيونيستي دانست و تصريح كرد: در حالي كه برخي‌ تصور مي‌كنند كه اوباما، رئيس جمهور آمريكا با روساي جمهور قبلي اين كشور تفاوت دارد، ولي اين ديدارها نشان داد كه همانند اسلاف خود، نوكر بي چون و چرا و سرسپرده محض رژيم صهيونيستي است.

امام جمعه مهربان با هشدار به آمريكا، اسرائيل و طرفداران آنها براي بيرون كردن فكر حمله به ايران اسلامي اظهار داشت: آمريكا، اسرائيل، پيروان و وابستگانشان بدانند تا زماني كه از شرارت، تهديد، تحريم و محروم ساختن ملت‌ها از حقوق رسمي و قانوني خود، دست برندارند و گفتار و رفتارشان را تغيير ندهند، ايرانيان هم با صداي بلند فرياد مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل را سر خواهند داد و تسليم تهديد و تحريم نخواهند شد.

خطيب جمعه مهربان تاكيد كرد: اگر اسرائيل ديوانگي كرده و به ايران حمله كند ملت ايران، طومار اين رژيم غاصب را در يك چشم بهم زدن در هم خواهد پيچيد.

حجت‌الاسلام عيني به اعترافات اوباما، رئيس جمهور آمريكا در رابطه با شكست سياست‌هاي آمريكا در افغانستان و پاكستان اشاره كرده و افزود: هر چند كه آمريكا با مكر و حيله و به نام آزادي، افراد غيرنظامي را به خاك و خون كشيد اما بايد بداند كه خداوند وعده داده است كه مكر و حيله مكركنندگان را به خودشان برمي‌گرداند و همين كه اوباما اعتراف كرد سياست‌هاي آمريكا در افغانستان شكست خورده است، دليلي بر اثبات وعده الهي در مورد مكركنندگان است.

امام جمعه مهربان با تبريك و گراميداشت روز جهاني ارتباطات، روابط عمومي و روز جهاني موزه و ميراث فرهنگي از زحمت تمام زحمتكشان در اين عرصه‌ها قدرداني كرد.

وي همچنين رحلت عالم رباني، آيت‌الله بهجت را به امام زمان (عج الله)، مقام معظم رهبري، حوزه‌هاي علميه، بيت مكرم آن عالم وارسته و تمام شيعيان جهان و امت داغدار ايران اسلامي تسليت گفت و افزود: آيت‌الله بهجت عارفي رباني، مرجع تقليدي برجسته و منشأ و سرچشمه فيوضات معنوي بسياري بود كه به تعبير رهبر معظم انقلاب اسلامي، دل نوراني و مصفاي آن پرهيزگار، آينه روشن و صيقل يافته الهي و كلام معطر وي، راهنماي انديشه و عمل رهجويان بود.

 


نوشته شده در   شنبه 2 خرداد 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode