ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 2 خرداد 1388     |     کد : 2768

امام جمعه تبريز:22 خرداد روز مانور اقتدار ملت ايران خواهد بود

امام جمعه تبريز گفت: ملت ايران با حضور حماسي خود 22 خرداد را به روز مانور اقتدار تبديل خواهند كرد. آيت‌الله محسن مجتهد شبستري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر در مصلاي امام خميني(ره) تبريز افزود: ملت ايران با حضور گسترده و آگاهانه خود در انتخابات دهم رياست جمهوري ضمن لبيگ به نداي رهبري، پاسخي دندان‌شكن به دشمنان خواهند داد....

امام جمعه تبريز گفت: ملت ايران با حضور حماسي خود 22 خرداد را به روز مانور اقتدار تبديل خواهند كرد.

آيت‌الله محسن مجتهد شبستري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر در مصلاي امام خميني(ره) تبريز افزود: ملت ايران با حضور گسترده و آگاهانه خود در انتخابات دهم رياست جمهوري ضمن لبيگ به نداي رهبري، پاسخي دندان‌شكن به دشمنان خواهند داد.

وي اظهار داشت: انتخابات عرصه سرنوشت‌سازي در تاريخ كشور است و تخريب و تحقير يكديگر امري ناپسند بوده و در دين اسلام عملي مذموم به حساب مي‌آيد.

آيت‌الله مجتهدشبستري افزود: انتقاد حد و مرز دارد و اگر از مرز خود خارج شده و به تهمت و غيبت برسد، جايز نيست.

خطيب جمعه تبريز تصريح كرد: مقام معظم رهبري در سخنان خود به طور مؤكد به برگزاري باشكوه انتخابات اشاره دارند زيرا انتخابات از مسائل مهم كشور است و مردم‌سالاري تنها با حرف ميسر نمي‌شود بلكه در مقام عمل حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات تجلي مردم‌سالاري ديني در كشور خواهد بود.

وي تصريح كرد: در شرايط فعلي حضور حداكثري مردم در انتخابات تمام تهديدات دشمن را خنثي كرده و همانگونه كه رهبري نظام از تحرك دشمن در مرزها و توطئه‌ سازمان يافته سخن به ميان آوردند، تنها حضور پرصلابت مردم در صحنه اميد آنان را به يأس مبدل كرده و آنان را يك بار ديگر به خاك مذلت خواهند نشاند.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي همچنين حضور گسترده مردم در تشييع پيكر آيت‌الله بهجت و استقبال بي‌نظير مردم كردستان از مقام معظم رهبري را مانور ملت ايران در نشان دادن دفاع از مرجعيت و دستاوردهاي امام و انقلاب ارزيابي كرد و اظهار داشت: بزرگ‌ترين مانور اقتدار ملت ايران حضور حداكثري و مشاركت گسترده در انتخابات رياست جمهوري دهم خواهد بود كه تير خلاص به دشمنان نظام خواهد بود.

آيت‌الله مجتهدشبستري با اشاره به بيانات رهبري در شاخصه‌‌هاي فرد اصلح براي سكانداري رياست جمهوري تصريح كرد: همانطور كه مقام عظماي ولايت تاكيد داشتند بايد فردي انتخاب شود كه راه امام را ادامه داده و ايستادگي در مقابل زورگويان را ارزش بداند و به جاي اينكه به فكر به دست آوردن دل فلان كشور باشد به فكر سربلندي و عزت ايران و ايراني باشد.

امام جمعه تبريز در ادامه به فرا رسيدن سالروز سوم خرداد، روز آزادي خرمشهر اشاره كرد و افزود: اين روز كه روز مقاومت، روز ايثار و روز پيروزي نام گرفته را به رهبري، ملت و نيروهاي مسلح تبريك گفته و ياد و خاطره شهدا و امام شهدار ا گرامي مي‌داريم.

وي همچنين آزمايش موشك سجيل 2 را تبريك گفت و خاطر نشان كرد: اين موشك از آنجا كه با سوخت جامد طراحي شده داراي تحرك و برد بالاست و از همين جا ملت ايران به دشمنان نظام اين هشدار را مي‌دهد كه شليك هر گلوله به سمت ايران از هر مكاني كه باشد آن مكان را به جهنم تبديل خواهد كرد.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي در ادامه درگذشت آيت‌الله بهجت را تسليت گفته و براي اين مرجع عاليقدر جهان اسلام علو درجات را آرزو كرد.

وي همچنين با تسليت ايام فاطميه، برگزاري عزاداري باشكوه اين بانوي اسلام را مورد تاكيد قرار داد.

 


نوشته شده در   شنبه 2 خرداد 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode