ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 مهر 1390     |     کد : 27160

امام جمعه عجبشير: هلاكت خفت بار قذافي بايد درس عبرت براي ديكتاتورهاي منطقه باشد

امام جمعه عجب شير گفت: هلاكت خفت بار قذافي بايد درس عبرت براي ديكتاتورهاي منطقه از جمله آل سعود و آل خليفه باشد.

 امام جمعه عجب شير گفت: هلاكت خفت بار قذافي بايد درس عبرت براي ديكتاتورهاي منطقه از جمله آل سعود و آل خليفه باشد.


حجت‌الاسلام شيخ محمود شربياني، در خطبه هاي نماز جمعه اين شهرافزود: بي‌ترديد آل‌ سعود و آل‌ خليفه نيز بايد منتظر سرنوشتي بدتر از قذافي باشند.
وي از حاكمان ستمگر منطقه به عنوان همطرازهاي قذافي نام برد و خطاب به آنان گفت: سرنوشتي چون قذافي در انتظار شما بوده و دير يا زود به آن دچار مي‌شويد چرا كه هيچ ظالم و ستمكاري نبوده كه سالم از صحنه خارج شود.
وي اضافه كرد: با حذف قذافي به عنوان سدي بزرگ در راستاي تحقق انقلاب مردم ليبي، نخستين مانع به ثمر رسيدن قيام مردم اين كشور از سر راه برداشته شده و مجاهدان و انقلابيون به ادامه مبارزاتشان تا رسيدن به خواسته خود كه همانا ايجاد يك حكومت اسلامي برخاسته از راي ملت است، اميدوارتر و مصمم‌تر شدند.
حجت الاسلام شربياني گفت: برخي رسانه‌هاي غربي كشته شدن قذافي به دست نيروهاي ناتو را سوژه تبليغاتي خود قرار داده و مي‌خواهند با اين جوسازي‌ها علاوه بر نشان دادن خود به عنوان يك ابرقدرت، توانمندي نيروهاي انقلابي را تحت الشعاع قرار دهند.
وي اضافه كرد: آنها مي خواهند خاطرات تلخ حضور مداخله‌جويانه خود در ليبي و كشتار بي‌رحمانه غيرنظاميان و همچنين تخريب مراكز و زيربناهاي اقتصادي اين كشور را از ذهن مردم اين كشور پاك كنند.
وي خاطرنشان كرد: آنها با اين اقدام مي خواهند مقدمات حضور طولاني‌ خود در اين كشور و ارتكاب جنايتي ديگر كه همانا چپاول سرمايه‌هاي اقتصادي ملت ليبي است را فراهم سازند.
امام جمعه عجبشير همچنين با اشاره به قيام وال‌استريت گفت: همه به روشني ديديم كه طرفداران دروغين حقوق بشر در اين خيزش با مردم خود چگونه برخورد كردند و ژست‌هاي پوشالي و توخالي آنها در زمينه دموكراسي و حقوق بشر متجلي شد.
وي ، استقبال بي‌نظير مردم كرمانشاه از رهبر معظم انقلاب را نشانه قدرت ولايت و ريشه‌دار بودن پيوند رهبري و مردم در كشور دانست و افزود: اكنون همه ديدند كه مردم چقدر عاشقانه به گرد شمع ولايت مي‌چرخند و اشك شوق مي‌ريزند و اينها مايه اميد ملت و تقويت مقاومت در برابر دشمنان مي‌شود.
وي اظهاركرد: در هيچ جاي دنيا چنين چيزي مشاهده نمي شود كه مردم اينگونه عاشقانه به گرد رهبري يك نظام بچرخند و جان خويش را فداي او كنند.
شهرستان عجب شير با حدود 85 هزار نفر جمعيت در98 كيلومتري جنوب غربي تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است.


نوشته شده در   جمعه 29 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode