ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 مهر 1390     |     کد : 27157

امام جمعه موقت تبریز: پیوند ناگسستنی ملت و ولایت فقیه زیربنای عزت است

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه تجلی ولایت‌مداری مردم ایران در استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از مقام معظم ‌معظم رهبری بار دیگر به اثبات رسید، گفت: پیوند ناگسستنی ملت و ولایت فقیه زیربنای عزت است.

 امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه تجلی ولایت‌مداری مردم ایران در استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از مقام معظم ‌معظم رهبری بار دیگر به اثبات رسید، گفت: پیوند ناگسستنی ملت و ولایت فقیه زیربنای عزت است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با اشاره سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اظهار کرد: تجلی ولایت‌مداری مردم ایران در این سفر ثابت شد مخصوصا در استانی که قومیت‌های گوناگون در آن است.
وی استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از مقام ولایت را نشانگر این معنا دانست که مردم به نظام اسلامی و ولایت فقیه علاقه‌مند بوده و عشق می‌ورزند.
آل‌هاشم بیان کرد: انقلاب و نظام ما بعد از خداوند تکیه‌اش به مردم است و در طول این 32 سال با اتکای به مردم این چالش‌ها را پشت سر گذاشته است.
وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین جلوه‌های این سفر که آن را به حماسه‌ای ماندگار در انقلاب تبدیل کرد پیوند ناگسستنی ملت با ولایت بود.
آل‌هاشم اضافه کرد: در حالی که دشمنان تلاش می‌کردند اختلاف بین شیعه و سنی را دامن بزنند اما در این سفر همه مردم از شیعه و سنی پاسخ دندان‌شکنی با حضور خود به یاوه‌گویی دادند.

* دلبستگی عمیق مردم ایران به ولایت عامل شکست دشمنان است
وی تصریح کرد: این ملت بیدار و با بصیرت به نظام جمهوری اسلامی در همه حال وفادار بوده و نظام مقدس جمهوری اسلامی زیر سایه ولایت فقیه در جریان است.
آل‌هاشم خاظرنشان کرد: ملت قهرمان ایران به نظام، ارزش‌ها و ولایت دلبستگی عمیق دارند و همین عوامل خود موجب اقتدار نظام و عامل موثر شکست دشمنان بوده است.
وی تاکید کرد: ملت قهرمان ایران اسلامی افتخار می‌کند که در خدمت ولایت فقیه و در راستای تحقق اهداف، آرمان‌ها و ارزش‌های الهی گام بر می‌دارد.

* وحدت ملی رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است
آل‌هاشم با اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم کرمانشاه، تاکید کرد: ایشان به بیداری کشورهای اسلامی و همچنین در رابطه با وحدت و همدلی بین قوای سه‌گانه مطالب ارزشمندی ذکر کردند که باید فصل‌الخطاب مسئولان قرار گیرد.
وی افزود: امت اسلامی باید با بیداری، هوشیاری و آگاهی در مسیر وحدت و اتحاد قدم بردارند تا توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را در تمام ابعاد خنثی کنیم.
امام جمعه موقت تبریز تصریح کرد: وحدت ملی به عنوان مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، رمز پیروزی و استمرار آن است و دشمنان به عناوین مختلف و با استفاده از ابزارهای گوناگون این وحدت و انسجام را هدف قرار داده که این امر لزوم هوشیاری مسئولان و مردم را حیاتی کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگزاران گفت: مسئولان باید تا سرحد امکان بر خدمت‌رسانی به مردم و نظام بکوشند.

* دیکتاتورها از لیبی عبرت بگیرند
آل‌هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با ببان اینکه پیروزی انقلابیون لیبی و مرگ قذافی دیکتاتور این کشور برای دیکتاتورهای منطقه عبرت‌آموز باشد، اظهار کرد: انقلابیون لیبی پس از دو ماه تلاش موفق به دستگیری و هلاکت دیکتاتور این کشور شدند که باید مایه عبرت برای سایر سردمداران کشورهایی مانند بحرین و یمن باشد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی دیگر کشورهای اسلامی شده است، افزود: استکبار جهانی نمی‌تواند مانع نفوذ نور انقلاب اسلامی ایران در جهان شود، امروز شاهد فجری دیگر از انقلاب اسلامی ایران هستیم که حرکت پرشتاب کشور را به سمت اقتدار و قدرت را موجب شده است.
امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن سالروز شهادت حاج آقا مصطفی فرزند برومند امام راحل اشاره کرد و گفت: ایشان فردی بسیار با زکاوت و با هوش بودند که در دوران جوانی به درجه اجتهاد رسیدند که آثار به جا مانده از ایشان نشان دهنده جامعیت علمی ایشان است.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت‌الله قاضی طباطبایی نخستین شهید محراب، از خدمات ایشان به انقلاب،اسلام و مردم تجلیل کرد.


نوشته شده در   جمعه 29 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode