ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 26 ارديبهشت 1388     |     کد : 2692

امام جمعه تبريز: رعايت اخلاق انتخاباتي ضامن انتخاباتي باشكوه است

امام جمعه تبريز گفت: رعايت اخلاق انتخاباتي به عنوان دغدغه رهبري ضامن انتخاباتي باشكوه است...

امام جمعه تبريز گفت: رعايت اخلاق انتخاباتي به عنوان دغدغه رهبري ضامن انتخاباتي باشكوه است.

آيت‌الله محسن مجتهدشبستري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز در مصلاي امام خميني (ره) اين شهر، اظهار داشت: مسئولان اجرايي و نظارتي انتخابات همواره به وظيفه خود در حفظ امانت آراي مردم به خوبي عمل كرده‌اند و حضور گسترده مردم در هر دوره از انتخابات شاهد اين موضوع بوده از اين رو در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري هم اين امر مدنظر است و جاي نگراني وجود ندارد.

وي انتخابات را از عرصه‌هاي بروز عزت و اقتدار ملت ايران و نظام اسلامي در جهان دانست و افزود: بايد شأن و جايگاه انتخابات حفظ شود و مردم بااميد و اعتماد به پاي صندوق‌هاي راي بروند و اين وظيفه رسانه‌هاي ارتباط جمعي و مسئولان دست‌اندكار است تا فضايي پرشور براي انتخابات ايجاد كنند.

امام جمعه تبريز گفت: دشمن در انتظار است تا مردم به انتخابات پشت كرده و حضوري كمرنگ در آن داشته باشند ولي بي‌خبر از اين هستند كه ملت آزاده ايران با دل و جان پشتوانه اين نظام بوده و اين بار نيز همانند 30 سال گذشته با حضور گسترده و آگاهانه خود در انتخابات ضمن نشان دادن وفاداري خود به نظام و انقلاب، اميد دشمنان را به يأس تبديل مي‌كنند.

نماينده مردم استان آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري تأكيد رهبري نظام بر انتخابات رياست جمهوري و پرهيز از تخريب شخصيتي به وسيله كانديداها را مهم ارزيابي كرد و اذعان داشت: كانديداها بايد از تخريب يكديگر پرهيز كرده و سخناني نگويند كه سبب نااميدي و دلسردي مردم باشد ضمن اينكه رعايت اخلاق انتخاباتي امري مهم و مورد تأكيد رهبري نظام است كه بايد مورد توجه بيش از پيش قرار گيرد.

وي در ادامه به ناامني‌هاي ايجاد شده در عراق، پاكستان و افغانستان اشاره و خاطرنشان كرد: استكبار جهاني با ايجاد ناامني در منطقه در صدد است تا حضور خود را براي ايجاد امنيت را موجه جلوه داده و آن را طولاني كند.

امام جمعه تبريز در بخش ديگري از سخنان خود به ساخت سريالي در كويت با هدف ايجاد اختلاف بين شيعه و سني اشاره و اضافه كرد: در اين سريال كه چهره امامان معصوم (ع) نشان داده شده و براساس فقه شيعي كاري حرام است، سعي شده يزيد و معاويه بي‌گناه فرض شوند تا به اين طريق بين شيعه و سني اختلاف و شكاف ايجاد شود.

وي افزود: ساخت و انتشار اين سريال حرام است و از دولت كويت مي‌خواهيم كه از ادامه پخش آن جلوگيري كند.

 


نوشته شده در   شنبه 26 ارديبهشت 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode