ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 ارديبهشت 1388     |     کد : 2687

امام جمعه مهربان: نقدها و انتقادهاي صورت گرفته عليه دولت سئوال برانگيز است

امام جمعه مهربان گفت: متاسفانه اين روزها شاهد غير منصفانه‌ترين نقدها و انتقادها عليه دولت هستيم و اين نقدها و انتقادهاي غير منصفانه، واقعاً سئوال برانگيز است.

حجت الاسلام محمود عيني در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه مهربان ضمن سفارش خويش و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي به سفر مقام عظماي ولايت به استان كردستان اشاره كرد و اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبري به استان كردستان علاوه بر بركات مادي و معنوي در خنثي كردن نقشه دشمنان اسلام بسيار موثر خواهد بود، چرا كه دشمنان اسلام منافع خود را در تفرقه شيعه و سني جستجو مي‌كنند و مسلمانان چه شيعه و چه سني بايد به اين نقشه دشمن آگاهي لازم را كسب كنند.

امام جمعه مهربان با اشاره فرمايشات مقام معظم رهبري در كردستان افزود: هر كس وحدت ملي را به بهانه‌هاي مذهبي از جمله طرفداري از شيعه و سني خدشه‌دار كند چه شيعه باشد و چه سني، مزدور دشمن و دشمن اسلام است چه بداند و چه نداند.

خطيب جمعه مهربان تأكيد كرد: ما با تاسي از رهبر معظم انقلاب به كساني كه فهميده و يا نفهميده خون مسلمانان ديگر را مي‌ريزند ياد‌آور مي‌شويم كه اين خواسته دشمن است كه شيعه خون سني را بريزد و سني خون شيعه را بريزد.

عيني در ادامه خطبه دوم با اشاره به در پيش بودن دهمين دوره انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز رياست جمهوري به بيانات مقام معظم رهبري در جمع مردم غيور استان كردستان در رابطه با انتخابات اشاره و تصريح كرد: نامزدها با حرف‌هاي غير واقع مردم را نگران نكنند و خيلي از حرف‌ها كه زده مي‌شود دروغ و خلاف واقع است.

امام جمعه مهربان با اشاره به غير منصفانه‌ترين نقدها و انتقادها عليه دولت از سوي كانديداها محترم رياست جمهوري افزود: متاسفانه اين روزها شاهد غير منصفانه‌ترين نقدها و انتقادها بر عليه دولت هستيم و اين نقدها و انتقادهاي غيرمنصفانه اين سئوال را از كانديداهاي محترم پيش مي‌آورد كه آيا رياست جمهوري جز خادمي و نوكري ملت ايران چيز ديگري است و چرا بايد براي مقام چند روزه دنيوي، افكار عمومي را نگران كرد و چرا مردم را با حرف‌هاي خلاف واقع نگران مي‌كنيد.

خطيب جمعه مهربان بي تفاوتي نسبت به انتخابات را خواست دشمن دانست و بر حضور گسترده، يكپارچه و دشمن‌شكن آحاد مردم در دهمين دوره انتخابات سرنوشت‌ساز رياست جمهوري تأكيد كرد.

عيني در ادامه به بي‌مهري‌هاي صورت گرفته عليه برخي از نهادهاي خدوم و مخلص از سوي برخي افراد و جريانات اشاره و خاطر نشان كرد: متاسفانه بعضي افراد و جريانات، برخي از نهادهاي خدوم و مخلص را مورد هجوم قرار مي‌دهند و اين در حالي است كه بسيج به عنوان يك نيروي جان بركف و آماده براي دفاع از ارزش‌هاي اسلام و انقلاب مطرح است و لذا برخي از دوستان با نصب‌العين قرار دادن مستندات قانوني پيرامون ماموريت‌ها و وظايف بسيج نبايد با اظهارات نسنجيده خويش، باعث خوشحالي دشمنان شوند.

امام جمعه مهربان لغو امتياز تنباكو به فتواي آيت‌الله ميرزا حسن شيرازي در سال 1270 هجري شمسي را در سايه وحدت مردم و علما دانست و اظهار داشت: لغو امتياز تنباكو به فتواي ميرزا حسن شيرازي بيانگر اين واقعيت است كه هر گاه مردم پشت سر مراجع و دلسوزان اسلام بوده‌اند، دشمن پايش را عقب گذاشته است.


نوشته شده در   جمعه 25 ارديبهشت 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode