ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 مهر 1390     |     کد : 26803

عضو مجلس خبرگان رهبري: روساي قواي سه گانه براي رسيدگي و برخورد با فساد بانكي تلاش مي كنند

عضو مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه گفت: روساي قواي سه گانه با هماهنگي و همكاري براي رسيدگي به فساد بانكي و برخورد با عاملان آن تلاش مي كنند.

 عضو مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه گفت: روساي قواي سه گانه با هماهنگي و همكاري براي رسيدگي به فساد بانكي و برخورد با عاملان آن تلاش مي كنند.


حجت الاسلام محمدتقي پورمحمدي در خطبه هاي نماز جمعه اين شهربا اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم كرمانشاه افزود: معظم له در جمع مردم اين استان بر رسيدگي مسوولان در خصوص فساد اخير بانكي تاكيد كردند.
وي گفت: در سفر رهبر معظم انقلاب به استان كرمانشاه دوربين ها و اخبار از انعكاس وفاداري و عشق مردم به رهبري عاجز بودند و حضور پرشور مردم نشانگر علاقه به ولايت مطلقه فقيه است.
وي اضافه كرد: كشور اسلامي، به بركت خون شهدا، رهبري امام راحل و ايثار مردم به اين مرحله از پيشرفت رسيده و مردم نيز بر عملكرد مسوولان نظارت كامل دارند.
امام جمعه مراغه با اشاره به فرازهايي از سخنان رهبري، اظهاركرد: مسوولان بايد در مسير اسلام، ولايت فقيه ، آرمان هاي امام راحل و شهدا حركت كنند.
حجت الاسلام پورمحمدي افزود: مردم با توجه به ولايت مداري و عشق به رهبري در انتخابات آتي با صلابت حضور و نامزدهاي اصلح خود را انتخاب مي كنند.
نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به ساگرد وفات آيت الله شيخ عبدالكريم حايري گفت: ايشان با تاسيس حوزه علميه قم و احياي آن خدمت بزرگي براي ترويج و اعتلاي آموزه هاي ديني و اسلامي در جامعه كرد.
وي افزود: آيت الله حايري از شخصيت هاي بزرگ و روحانيون برجسته تاريخ كشور بوده و از شاگردان ايشان مي توان امام راحل، آيت الله العظمي گلپايگاني و اراكي را نام برد.
وي با اشاره به ساگرد شهادت آيت الله اشرفي اصفهاني گفت: اين شهيد محراب داراي شخصتي بزرگ و پرهيزگار بود كه توسط منافقين كوردل به شهادت رسيد.
وي در ادامه با اشاره به هفته پيوند اوليا و مربيان اظهاركرد: دانش آموزان در مدارس سرمايه هاي بزرگ آينده كشور بوده و تربيت آنها هم بر عهده مربيان و معلمان و هم بر عهده اولياي آنهاست.
پورمحمدي، افزود: ارتباط مناسب بين اوليا و مربيان موجب تقويت پايه هاي علمي و تربيتي فرزندان جامعه در مدارس و مراكز آموزشي مي شود.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعيت در 147 كيلومتري تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است.


نوشته شده در   جمعه 22 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode