ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 مهر 1390     |     کد : 26794

امام جمعه تبریز:مردم مسئولان کج‌رو را حذف می‌کنند

امام جمعه تبریز گفت: در این مملکت هر مسئولی کج‌روی کند مردم او را حذف خواهند کرد.

 امام جمعه تبریز گفت: در این مملکت هر مسئولی کج‌روی کند مردم او را حذف خواهند کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: نظام اسلامی در هر عرصه‌ای که مسئولان با شناخت توانایی‌های مردم از آن بهره گرفته‌اند، موفق و پیروز بوده است اما در هر عرصه‌ای که مسئولان نتوانسته‌اند زمینه حضور مردم را فراهم کنند، ناکامی‌هایی بروز کرده است.
خطیب جمعه تبریز با بیان اینکه در ایران اسلامی اراده و عزم مردم نقش اصلی را دارد و مردم در انقلاب، صاحب سهم هستند، ‌تاکید کرد: بر همین اساس دنیا بداند، اگر مسئولی هم در کشور بخواهد، کج روی کند و حرکت دیگری در قبال انقلاب اسلامی به راه بیندازد، مردم او را حذف خواهند کرد.
وی با اشاره سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه افزود: تجلی ولایت‌مداری مردم ایران در این سفر ثابت شد مخصوصا در استانی که قومیت‌های گوناگون در آن است.
خطیب جمعه تبریز استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از مقام ولایت را نشانگر این معنا دانست که مردم به نظام اسلامی و ولایت فقیه علاقمند بوده و عشق می‌ورزند.
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مفاسد بانکی و اداری اشاره کرد و گفت: قوای سه‌گانه بدانند مطالبات مقام معظم رهبری مطالبات مردم است.
آیت‌الله شبستری ادامه داد: مردم از مسئولان می‌خواهند دستورات مقام معظم رهبری را در تمام زمینه‌ها مو به مو اجرا کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه همچنین به تحولات اخیر منطقه و جنبش وال استریت در آمریکا اشاره کرد و افزود: نمود اصلی حرکت‌های اخیر در مصر، تونس، لیبی، بحرین، یمن و دیگر مناطق، شکست سیاست‌های آمریکا در منطقه است.
وی تأکید کرد: البته آمریکایی‌ها تلاش زیادی دارند تا بر تحولات منطقه مسلط شوند اما ملت‌ها، بیدار شده‌اند و سیاست‌های استکبار به نتیجه نخواهد رسید.

*ریشه جنبش وال استریت مبارزه با بی‌عدالتی‌هاست
آیت‌‌الله شبستری گفت: در حال حاضر تظاهرات و اعتراضات در آمریکا بیش از یک هزار شهر را فراگرفته است، گرچه این اعتراضات رهبری واحد ندارد اما با کشاندن تظاهرات از نیویورک به سایر شهرها معلوم می‌شود مخالفان قدرت بالایی دارند.
وی تصریح کرد: این اعتراضات ریشه قوی دارد و فقط مسائل مادی نیست بلکه مبارزه با بی‌عدالتی‌ها نظام سرمایه‌داری در تمام زمینه‌ها ریشه دارد.

*تیر آمریکا این بار هم به سنگ می‌خورد
امام جمعه تبریز در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه تبریز به سناریو اخیر و جدید آمریکاییان علیه ایران اشاره کرد و گفت: در این فیلم اعلام شده یک ایرانی که تبعیت آمریکایی دارد بدون ارائه هیچ مدرکی فقط با گزارش یک پلیس می‌خواسته سفیر عربستان را در آمریکا ترور کند.
وی ادامه داد: به قدری این تهمت سست و سخیف بوده که خود مقامات آمریکا از آن افسانه و جریان هالیوود یاد کرده‌اند.
آیت‌الله شبستری تصریح کرد: شکست‌های پی در پی در منطقه خارومیانه و بیداری اسلامی و سخنان خردمندانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری در ماه‌های اخیر موجب شده آمریکا خشمگین شده و این حرف‌های پوچ را بزند.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت پوشالی آمریکا بداند همانطوری که در تمام توطئه‌های 32 سال گذشته‌ علیه ایران اسلامی تیرشان به سنگ خورده این بار نیز ماجراجویی و تهمت واهی آنان جز شرمساری برای دولت آمریکا دستاوردی نخواهد داشت.

*کیفیت قربانی کمیت نشود
آیت‌الله شبستری در ادامه خطبه همچنین با اشاره به 22 مهر، روز جهانی استاندار تصریح کرد: استاندارد کردن که همان تبلور یافتن عینی نظم در کارهاست، باید سرلوحه برنامه‌های تولیدی واقع شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در ادامه با بیان اینکه لازم است تولیدکنندگان داخلی برای بالا بردن کیفیت و رقابت‌پذیر کردن محصولات تولیدی استاندارد کردن کالاهای خود را در برنامه داشته باشند، اظهار داشت: برای بالا بردن ضریب امنیتی کالاها و خدمات در جامعه باید استاندارد کردن به صورت فرهنگ در آمده و مورد پذیرش عام قرار گیرد.
وی افزود:‌ مسئله استاندارد از مسائل مهم و حیاتی است که باید در تولید تمام کاملا تولیدکنندگان در نظر داشته باشند که کیفیت قربانی کمیت نشود.

*در نظر گرفتن آبروی نظام اسلامی در صادرات کالا
خطیب جمعه تبریز تصریح کرد: در صادرات کالا نیز باید دقت شود کالاهای با کیفیت صادر شود تا آبروی نظام اسلامی به خطر نیفتد.

*انتقاد از واردات بی‌حد و حساب ترکیه و چین
آیت‌الله شبستری همچنین از واردات بی حد و حساب کالاهای چین و ترکیه و پر شدن بازار از کالاهای این کشور بدون حساب انتقاد کرد.

*اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در عمل
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مصرف کالاهای داخلی و ممنوعیت واردات کالاهای خارجی که مشابه آن در داخل تولید می‌شود، اظهار داشت: خوشبختانه رئیس‌جمهور بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در نخستین جلسه هیئت دولت این امر را مصوب و ابلاغ کردند.
وی اظهار امیدواری کرد، تمام فرمایشات مقام معظم‌رهبری مورد توجه قرار گیرد و در مقام عمل نیز آن را مشاهده کنیم.


نوشته شده در   جمعه 22 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode