ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 19 ارديبهشت 1388     |     کد : 2603

امام جمعه هشترود:‌تشكيل كميته صيانت از آرا از ترفندهاي دشمنان است

 

 امام جمعه هشترود در واكنش به اظهارات برخي مبني بر تشكيل كميته صيانت آرا گفت: اين اظهارات تماماً حيله‌ها و ترفندهاي دشمنان است.

به گزارش خبرگزاري فارس از هشترود، عبدالحميد واعظي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهرستان افزود: اين اظهارات تماماً حيله‌ها و ترفندهاي دشمنان است كه مي‌خواهند مردم را از مسير انتخابات بيرون كنند، ولي مردم آگاه ايران با شركت گسترده خود در انتخابات رياست جمهوري مشت محكمي بر دهان ياوه‌گويان و دشمنان خواهند زد.

وي خاطر نشان كرد: در طول 30 سال گذشته مردمي‌ترين و سالم‌ترين انتخابات دنيا در ايران برگزار شده است.

واعظي انتخابات را يكي از عرصه‌هاي حساس و تعيين كننده دانست و در تبيين اهميت آن افزود: بررسي هر دوره از انتخابات در مقاطع مختلف نشان مي‌دهد، تلاش تبليغات خصمانه استكبار جهاني بر كاهش حضور و انگيزه مردم براي انتخابات متمركز بوده است كه همواره هم به نتيجه نرسيده‌اند و اين مسئله نشان دهنده اهميت انتخابات است.

واعظي همچنين با تسليت فرارسيدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا صديقه كبري (س) اولين مدافع و شهيده راه امامت و ولايت به عموم ارادتمندان به ويژه به زاده زنده آن حضرت مهدي موعود (عج الله) اظهار داشت: آن چه توجه به آن ضروري است آن است كه حلقه وصل تمام امت يا قيام قيامت به پيامبر عظيم الشان اسلام و امامت كبري وجود نازنين انيسه حوراء حضرت فاطمه زهرا (س) است و حضرت صديقه كبري (س) وسيله امتداد وجود مبارك حضرت رسول اكرم (ص) در اين عالم است و جنبه ملكي آن حضرت كه نسل بزرگوارش مي‌باشد و جنبه ملكوتي آن حضرت كه دين اوست، به وجود شريف حضرت زهراي مرضيه (س) باقي و برقرار است.

خطيب جمعه هشترود اظهار اميدواري كرد: مردم مومن و متدين ياد و خاطره و مظلوميت‌هاي آن يگانه دخت پيامبر عظيم الشان اسلام را با عزاداري و سوگواري هرچه با شكوه خويش ، در مساجد و تكايا گرامي بدارند.

واعظي در بخش ديگيري از سخنان خود صدور فتواي تحريم تنباكو را زمينه‌ساز براي انقلاب اسلامي دانست و افزود: فتوي ميرزاي شيرازي كه شاه را وادار به عقب‌نشيني كرد اقتدار روحانيت را به مردم و كشورهاي بيگانه نشان داد.

امام جمعه هشترود در پايان كسب رتبه پنجم در سطح استان آذربايجان شرقي در كنكور توسط دانش‌آموزان اين منطقه را تبريك گفت و همه اين موفقيت‌ها را در سايه تلاش معلمان فداكار و دلسوز اين شهرستان دانست.

 


نوشته شده در   شنبه 19 ارديبهشت 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode