ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 2 مهر 1390     |     کد : 25755

امام جمعه مراغه: موفقيت در دفاع مقدس ديدگاه استكبار از انقلاب را با شكست مواجه كرد

عضو مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه گفت: موفقيت در دفاع مقدس ، ديدگاه استكبار نسبت به انقلاب را با شكست مواجه كرد و آنان فهمديدند كه ملت ايران قابل مقايسه با ديگر كشورهاي دنيا نيست.

 عضو مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه گفت: موفقيت در دفاع مقدس ، ديدگاه استكبار نسبت به انقلاب را با شكست مواجه كرد و آنان فهمديدند كه ملت ايران قابل مقايسه با ديگر كشورهاي دنيا نيست.


به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام محمدتقي پورمحمدي در خطبه هاي نمازجمعه اين شهرستان افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس عزت ، عظمت و شجاعت ملت ايران براي دنيا به نمايش درآمد و اكنون نيز اقتدار و اين همه پيشرفت در مسايل مختلف علمي و هسته اي از بركات آن دوران است.
وي با تبريك هفته دفاع مقدس به همه نيروهاي مسلح ، خانواده هاي شهدا ، ايثارگران و آزادگان ، اضافه كرد: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام در قالب نيروهاي سپاهي ، ارتشي ، بسيجي و مردمي ، ضرب شستي به دنيا نشان دادند تا از ياد آنها نرود.
وي با اشاره به بيانات رهبر كبير انقلاب ، افزود: هشت سال دفاع مقدس موجب محكم شدن پايه هاي نظام اسلامي و صدور انقلاب به ساير كشورهاي جهان شد.
وي همچنين با اشاره به احاديث مختلف گفت: جهاد در راه خدا مايه پايداري و قوام دين بوده و علاوه بر ايجاد عزتمندي و اقتدار براي انسان ، اجر و پاداش زيادي را نصيب مجاهدان اسلام مي كند.
وي افزود: جبهه ها و شهرها در دوران هشت سال دفاع مقدس از معنويت خاصي برخوردار بود و به بركت اين معنويت ، خون شهدا ، زيارت عاشورا و ايثار رزمندگان ، ما بر دشمن پيروز شديم.
وي گفت: در سايه هدايت امام راحل و ايثار رزمندگان اسلام ، پس از هشت سال دفاع مقدس يك وجب از خاك جمهوري اسلامي به دست دشمن نيفتاد و اين مساله در 200 سال از تاريخ كشورمان بي سابقه است.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعيت در 147 كيلومتري جنوب غربي تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است.


نوشته شده در   شنبه 2 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode