ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 2 مهر 1390     |     کد : 25751

امام جمعه تبريز: اثبات كارآمدي نظام و تئوري ولايت فقيه دستاورد هشت سال دفاع مقدس است

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز گفت: هشت سال دفاع مقدس دستاوردهاي فراواني داشت كه از جمله آنها اثبات كارآمدي نظام و تئوري ولايت فقيه است.

 نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز گفت: هشت سال دفاع مقدس دستاوردهاي فراواني داشت كه از جمله آنها اثبات كارآمدي نظام و تئوري ولايت فقيه است.
به گزارش ايرنا، آيت الله محسن مجتهد شبستري در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه تبريز با اشاره به اينكه رزمندگان اسلام در طول جنگ به عشق و فرمان رهبرشان امام خميني (ره) جهاد مي كردند، افزود: همه ما بايد با درس گرفتن از اين دوران قدر ولايت فقيه را دانسته و در حراست از آن كوشا باشيم.
وي ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس هرچند خسارت هاي مالي و جاني فراواني به كشور ما تحميل كرد اما يك راه نوراني را پيش روي نسل آينده ايران اسلامي قرار داد.
وي با بيان اينكه ملت ايران در دوران جنگ آبديده شدند، اضافه كرد: از دستاوردي ديگر دفاع مقدس ، رسوايي ليبرال ها و منافقان بود.
وي اظهار داشت: بيداري اسلامي كه هم اكنون كشورهاي اسلامي منطقه را فرا گرفته، نيز ريشه در مقاومت ملت ايران در دوران جنگ و انقلاب اسلامي ايران دارد.
آيت الله شبستري با اشاره به سوم مهر، سالروز تهاجم آمريكا به كشور افغانستان گفت: اشتغالگران به بهانه مبارزه با تروريسم به افغانستان يورش بردند در حالي كه جز ناامني چيزي براي مردم اين كشور برجاي نگذاشتند.
وي با محكوم كردن ترور برهان الدين رباني، رئيس جمهوري پيشين افغانستان، اين اقدام را نمونه اي از نا امني ناشي از حضور بيگانگان در خاك اين كشور دانست.
وي همچنين به سخنان رهبر معظم انقلاب در اجلاس بيداري اسلامي اشاره كرد و گفت: رهنمودهاي ايشان بايد در كل جهان اسلام اجرا شود.
امام جمعه تبريز از مردم مسلمان منطقه خواست از بيداري اسلامي رخ داده و ضربه اي كه بر پيكر استكبار به ويژه آمريكا و رژيم صهيونيستي وارد شده، به بهترين شكل ممكن استفاده كرده و فرصت را از دست ندهند.
امام جمعه تبريز درادامه سحنانش آغاز سال تحصيلي جديد را به دانش آموزان و دست اندركاران تعليم و تربيت تبريك گفته و خواهان توجه بيشتر به قرآن ونماز در مدارس شد.


نوشته شده در   شنبه 2 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode