ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 شهريور 1390     |     کد : 25395

امام جمعه تبریز: ملت خواهان اشد مجازات عوامل اختلاس ‌3 هزار میلیاردی هستند

امام جمعه تبریز گفت: ملت ایران از قوه‌قضائیه انتظار دارد این قوه به پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد ریالی هر چه سریع‌تر و کامل‌تر رسیدگی و مفسدان اقتصادی کلان را به اشد مجازات برساند.

 امام جمعه تبریز گفت: ملت ایران از قوه‌قضائیه انتظار دارد این قوه به پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد ریالی هر چه سریع‌تر و کامل‌تر رسیدگی و مفسدان اقتصادی کلان را به اشد مجازات برساند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر افزود:‌ باید با مفسدان اقتصادی طوری برخورد شود که اعتماد عمومی ‌جلب شده و حس اعتماد نسبت به ارگان‌های نظارتی و قضایی افزایش یابد.
وی خواستار پیاده شدن تقوای اقتصادی در جامعه شد و افزود: فرامین رهبری در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی باید سرلوحه کار مسئولان به‌ویژه سران سه‌قوه باشد.
آیت الله‌شبستری در خصوص مسائل داخلی به اختلاس 3 هزار میلیاردی اشاره کرد و تصریح کرد: اشد مجازات باید برای این مجرمان در نظر گرفته است، زیرا انتظار مردم از قوه قضاییه همین است.

*ایران جزو 10 کشور دنیا در تولید تجهیزات نظامی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به رزمایش فداییان حریم ولایت 3 نیروی هوایی ارتش در آذربایجان شرقی اشاره کرد و تصریح کرد: به حمد الله با تلاش و کوشش و ابتکار جوان ایران اسلامی امروز ایران اسلامی جزو 10 کشور جهان در زمینه تولیدات تجهیزات نظامی در جهان است و بیشتر قطعات و تجهیزات نظامی را در داخل کشور ساخته‌ایم.
وی تصریح کرد: ملت ایران حماسه‌آفرینی‌های دلاورمردان ارتش را در هشت سال دفاع مقدس از یاد نبرده و همه می‌دانیم که این فرزندان دلیر ایران از اول انقلاب تاکنون حماسه‌های بزرگی برای کشور آفریده و سربلندی و عزت را برای کشور به ارمغان آورده‌اند.
امام جمعه تبریز تصریح کرد: ارتشیان ایران اسلامی، شهامت و شجاعت خود را همواره ثابت کرده و ما به دیانت این ارتش پرافتخار ایمان داریم.

*ایران کوچک‌ترین تهدید را با اقتدار تمام پاسخ خواهد داد
آیت‌الله شبستری تاکید کرد: دشمنان بدانند با ملتی روبه‌رو هستند که کوچک‌ترین تهدید را با اقتدار تمام پاسخ خواهد داد و در دفاع از کیان خود لحظه‌ای تردید نخواهد کرد.
وی ادامه داد:‌ ایران در حراست از مصالح ملی و منافع اسلامی در برابر معترضان و هرگونه تهدید، آمادگی پاسخی در حد توان و حداقل زمان خواهد داشت.
امام جمعه تبریز همچنین با تمجید از رزمایش حامیان ولایت‌ 3 گفت: اگر دشمن حماقت کند یک روز به مرزهای ایران تجاوز کند زمین و آسمان برایشان آتش خواهد شد.

* ولایت فقیه مانع استبداد است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجلاس مجلس خبرگان رهبری گفت: ولایت فقیه مانع استبداد است چون در ولایت فقیه عدالت شرط‌ بوده و عدالت با استبداد سازگار نیست.
وی با بیان اینکه ولایت در پایداری نظام اسلامی سرنوشت ساز است، افزود: در طول 32 سال گذشته توطئه‌های زیادی از سوی دشمنان در کشور صورت گرفته که به برکت وجود ولایت فقیه همه آنها خنثی و نقش بر آب شد.
آیت‌الله شبستری‌ ادامه داد: وحدت کلمه و اطاعت از ولایت‌فقیه رمز پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بود.
امام جمعه تبریز گفت: پیامبر بزرگ اسلام مرام اسلام را بر پایه دو کلمه توحید و وحدت‌کلمه بنا نهاد و امام راحل نیز به تاسی از جد بزرگ خود همواره بر این دو مهم تاکید داشت.
امام جمعه تبریز در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز تبریز به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: مسئله دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود و رشادت‌ها و ایثارهای شهدا و رزمندگان دفاع مقدس باید برای جوانان تبیین شود.
وی افزود: ‌نامگذاری جنگ تحمیلی به نام دفاع مقدس نامگذاری مناسبی است که برخاسته از ارزش و حقیقت دفاع است و باید روحیه شهادت‌طلبی و جهاد در راه خدا در میان جوانان زنده نگه داشته شود.
امام جمعه تبریز به دیدگاه رهبری در مورد پاسداشت تاریخ دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:‌ ایشان در فرمایشات خود بر ضرورت بازگویی تاریخ و حقایق دفاع مقدس تاکید کردند و یادآور شدند که یک هزارم کاری که باید برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس صورت گیرد انجام نشده است.


نوشته شده در   جمعه 25 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode