ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 6 بهمن 1386     |     کد : 205

امام جمعه بناب از جنايات شرم آور اسرائيل در غزه به عنوان يك فاجعه نام برد

 

 

 

مصطفي باقري‌بنابي در جمع مردم بناب افزود: امروز كيست كه اين جنايات عظيم آمريكا و اسرائيل را در غزه نبيند، مع‌العصف دولتمردان غاصب اسرائيل از آمريكا چك سفيد امضاء گرفته اند كه بر سر مردم غزه هر چه مي‌خواهند بياورند و آمريكائي ها نيز از صدور كوچكترين بيانيه ممانعت به عمل مي‌آورند و دنيا با ديدن و شنيدن چنين صحنه‌هايي تاكنون هيچ عكس العملي از خود نشان نداده است.
وي اضافه كرد: مگر دولت هاي اروپايي مدعي رعايت حقوق بشر نيستند، آيا نمي‌بينند آن‌هايي كه در غزه مورد قتل عام قرار مي‌گيرند، انسان هستند.
باقري‌بنابي گفت: ما مسئله را ساده انگاشته و سرسري مي‌گيريم، امروز جريان غزه و فلسطين يكي از بزرگترين مصائب ملت اسلام است.
امام جمعه بناب ضمن تقدير و تشكر از حضور مردم در عزاداري‌هاي سرور و سالار شهيدان امام حسين (ع) گفت: عزاداري‌هاي محرم بركات معنوي زيادي در جامعه داشت و روح تازه‌اي به كالبد مسلمانان دميد و بسياري از مشكلات و تهديدهاي فرهنگي كه كشور را آلوده كرده بود خنثي نمود و محرم نشان داد كه باطل رفتني است و حق پايدار است.
امام جمعه بناب با بيان بخشي از نظرات دانشمندان سرشناس غربي در خصوص محرم گفت: در دنيا اقليتي وجود ندارد كه از كربلا حرف و سخني بشوند ولي محزون نشود.
وي تصريح كرد: آمريكا همواره رژيم اسرائيل را به كشتار مردم فلسطين تشويق كرده است و آن‌ها هم اكنون در نوار غزه حمام خون راه انداخته‌اند.
امام جمعه بناب با اظهار تاسف از بي‌تفاوتي سران كشورهاي عربي آن را نشانه متحد نبودن مسلمانان با يكديگر دانست و تاكيد كرد: بايد با درس گرفتن از مكتب عاشورا و اباعبدالله الحسين (ع) ذلت استعمار را از كشورهاي مسلمان دور كنيم.
باقري‌بنابي ضمن تقدير و تشكر از اهالي شهرستان كه با جان و دل در عزاداري امام حسين (ع) شركت كردند تصريح كرد: جا دارد از هيئت امناي مساجد، هيئت هاي حسيني، حوزه علميه حضرت ولي عصر (عج)، مداحان اهل بيت عصمت و طهارت (ع) بخاطر حضور پرشكوه در مراسم عزاداري و بويژه از نيروهاي زحمت كش انتظامي كه با تلاش شبانه روزي خود نظم خاصي را به شهر دادند و مخصوصاً شوراي تامين شهرستان كه در اين ارتباط نهايت همكاري و تلاش را مبذول داشتند، قدرداني كنيم.


نوشته شده در   شنبه 6 بهمن 1386  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode