ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 9 بهمن 1400     |     کد : 197912

امام جمعه بناب:

جمهوری اسلامی امانت الهی است

امام جمعه بناب گفت: نعمت ولایت و جمهوری اسلامی نعمتی بی بدیل است که خداوند آن را به ملت ایران ارزانی کرده است.

 امام جمعه بناب گفت: نعمت ولایت و جمهوری اسلامی نعمتی بی بدیل است که خداوند آن را به ملت ایران ارزانی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: خداوند مردم را به توجه به دو مسأله توجه داده است: یادآوری نعمت‌ها و قدرشناسی مذاهب الهی، چرا که قدرشناسی از مذاهب الهی نعمت‌های خداوندی را افزون می‌کند و کفران نعمت باعث نزول بلا می‌شود.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی دشمنان با جمهوری اسلامی بخاطر اسلام است؛ افزود: موضوعات دیگر بهانه است و دعوای دشمن با جمهوری اسلامی ایران دعوای اسلام است.

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: برای تحقق و استقرار اسلام ۱۴۰۰ سال اجداد ما جهاد کردند و جمهوری اسلامی تا امروز در منطقه تلاش کرده تا این امانت الهی را حفظ کند.

حجت الاسلام باقری بنابی اذعان کرد: جمهوری اسلامی هدف نهایی نیست بلکه زمینه سازی و آماده سازی برای استقرار حکومت جهانی است و ما در این برهه حساس تاریخ فقط امانتدار جمهوری اسلامی هستیم تا آن را به صاحب اصلی اش تحویل دهیم.

وی همچنین تأکید کرد: جمهوری اسلامی خون بهای شهیدان حاج قاسم سلیمانی و هزاران شهید دیگر است، از این رو نباید بگذاریم این امانت الهی تضعیف و پایمال شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به اینکه نگهداری این امانت وظیفه یکایک ماست؛ گفت: ایران امروز پایگاه مسلمانان، پایگاه توحید و حرم اهل بیت عصمت و طهارت است و قطعاً این مشکلات و تنگناهای مالی و اقتصادی خواهد شکست و یک امتحان برای ما و دولت است.

باقری بنابی در ادامه افزود: عظمت مردم ایران جاوید و ماندگار است و قطعاً با مقاومت و ایستادگی از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهیم آمد.

این گزارش می‌افزاید، نمازگزاران جمعه شهرستان بناب از اقدام اخیر آل سعود در به خاک و خون کشیدن مردم یمن اعلام انزجار نموده و با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن» که در مصلای اعظم این شهرستان طنین انداز شد، اقدام سخیف آل سعود و هم پیمانان آنها را محکوم کردند.

همچنین در حاشیه برگزاری نماز جمعه برنامه میز خدمت همچون هفته‌های قبل با حضور مسئولین شبکه بهداشت و درمان، مخابرات، امور برق، گاز و فرمانداری شهرستان دایر بود و مسئولین حاضر به سوالات متعدد مردم در حوزه‌های مختلف پاسخ داده و آنها را راهنمایی می‌کردند.


نوشته شده در   شنبه 9 بهمن 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode