ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 بهمن 1400     |     کد : 197839

امام جمعه بناب عنوان کرد؛

تلاش دولتمردان برای تأمین رفاه و آسایش مردم

امام جمعه بناب از تلاش دولتمردان برای تأمین رفاه و آسایش مردم خبر داد و گفت: انجام مذاکرات وین و سفر رئیس جمهور به روسیه در راستای گره گشایی و حل مشکلات مردم است.

 امام جمعه بناب از تلاش دولتمردان برای تأمین رفاه و آسایش مردم خبر داد و گفت: انجام مذاکرات وین و سفر رئیس جمهور به روسیه در راستای گره گشایی و حل مشکلات مردم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه حضور نمایندگان دولت در مذاکرات وین و سفر رئیس جمهور به روسیه در راستای تأمین رفاه و آسایش مردم است؛ افزود: علیرغم اینکه ما تاکنون از شرق و غرب هیچ خیری ندیده‌ایم ولی امیدواریم این مذاکرات برای تأمین آسایش مردم مؤثر واقع شود.

وی همچنین با اشاره به حضور دولت مردان در اینگونه جلسات در راستای تحقق تعاملات بین المللی صورت می‌گیرد ولی این کاش در دولت‌های قبلی نیز این اجازه داده می‌شد تا کشور در تنگنا قرار نمی‌گرفت و قطعاً اینگونه حرکات و تعاملات با کشورهای خارج حرکت معقولی است. از این رو از مجاهدت‌های شخص رئیس جمهور و تیم وی تقدیر و تشکر نموده و از آن پشتیبانی می‌کنیم.

خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به فرموده قرآن که در ورای تمام تحریم‌ها و بن بست‌ها روز روشنی در پیش است؛ گفت: این قول قطعی پروردگار است.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار کرد: علمای دینی در ۱۴۰۰ سال گذشته حق زیادی بر گردن ما مسلمانان دارند و توانستند ما را با عیدی دادن از تمامی مشکلات نجات دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب خاطرنشان کرد: چقدر باید شکرگزار نعمت ولایت و هدایت گری عالمان دینی باشیم که علیرغم اینکه این علما از سوی نادانان تهدید می‌شدند ولی با مقاومت و بردباری خود دست ما را به دست آل محمد (ص) سپردند.


نوشته شده در   جمعه 1 بهمن 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode