ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 19 بهمن 1398     |     کد : 191076

امام جمعه هشترود:

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه وظیفه تمام آحاد ملت ایران است

امام جمعه هشترود شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را وظیفه تمام آحاد ملت ایران دانست.

 امام جمعه هشترود شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را وظیفه تمام آحاد ملت ایران دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی رحیمی، ظهر امروز در خطبه نماز جمعه این هفته هشترود گفت: ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ روز یوم الله است چون در این روز، مردم ایران به آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و اسلامی رسیده و به عزت و آبروی خود دست یافتند.

امام جمعه هشترود از تمامی مردم خواست در این روز با شرکت در راهپیمایی عظیم، مشت محکمی بر دهان آن‌هایی بزنند که چشم دیدن پیشرفت مردم ایران را ندارند.

خطیب جمعه هشترود با اشاره به نقش بی بدیل امام خمینی (ره) در احیای جایگاه مردم در نظام اسلامی یادآور شد: امام خمینی (ره) قدرت حکمرانی را به مردم داد تا بتوانند در آینده خود نقش داشته باشند و آن هم، حق انتخاب است و مردم می‌توانند با شرکت در انتخابات در تصمیمات کشور خود سهیم باشند.

وی تاکید کرد: از تمامی آن‌هایی که حق شرکت در انتخابات دارند می‌خواهم با تمام وجود در این آزمون شرکت کرده و فردی را انتخاب کنند که از هر لحاظ دلش به حال مردم بسوزد و در مجلس به فکر مردم و کشور خود باشد.

امام جمعه هشترود ضمن توصیه به کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: افرادی که به عنوان کاندیدا در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند از فریب مردم خود داری کنند و با وعده و وعیدهای پوچ با حیثیت و آبروی مردم بازی نکنند و با پول و کارهای دیگر رأی مردم را نخرند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی رسالت مردم در انتخابات را مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات، آگاهانه نماینده آینده مجلس را انتخاب کنند تا شاهد پیشرفت کشور و شهرمان باشیم.

 


نوشته شده در   شنبه 19 بهمن 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode