ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 7 دي 1398     |     کد : 190535

عضو مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد:

نقش ویژه رهبری در خنثی کردن اتفاقات آبان/ وحدت در جامعه حفظ شود

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش ویژه رهبری در اتفاقات آبان ۹۸ گفت: در این حوادث رهبری باعث شدند تا مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند.

 عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش ویژه رهبری در اتفاقات آبان ۹۸ گفت: در این حوادث رهبری باعث شدند تا مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه مراغه با بیان اینکه ۹ دی ماه را در پیش داریم، افزود: ملت در ۹ دی ماه سال ۸۸ بصیرت خود را نشان دادند و در برابر فتنه‌های دشمن مقاومت کردند. البته این ملت با بصیرت در آینده نیز این ولایتمداری و آگاهی خود را نشان می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ولایتمدار در این روز بزرگ به صحنه آمدند، گفت: آنها با حضور بی سابقه خود با رهبری تجدید میثاق کردند و این امر زمینه ساز شکست نقشه شوم فتنه سال ۸۸ شد.

پورمحمدی با بیان اینکه وحدت باید در جامعه حفظ شود، ابراز داشت: تا زمانی که از رهبری و ولایت پشتیبانی و تبعیت کنیم، هیچ خطری نظام اسلامی را تهدید نمی‌کند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص ریشه‌های فتنه سال ۸۸ گفت: این فتنه به بهانه انتخابات و توسط لجاجت عده‌ای در درون کشور و با حمایت دشمنان قسم خورده نظام اسلامی شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ با درایت و هدایت‌های رهبر انقلاب و حضور ملت آگاه و بصیر ایران شکست خورد، ادامه داد: همواره باید خود را آماده فتنه‌های جدید دشمن کنیم. اگر هدایت‌ها و تدابیر رهبری در فتنه ۸۸ و در جریان آشوب‌های آبان امسال نبود، نظام و کشورمان دچار خسارت‌های بیشماری می‌شد.

وی گفت: فتنه‌های آینده نیز همچون فتنه ۸۸ با تدابیر رهبری و نیروهای بسیج، انتظامی و مردم شکست خواهد خورد. البته نقش روحانیت نیز در بصیرت افزایی مردم مهم است.

پورمحمدی ادامه داد: در ماجرای افزایش قیمت بنزین نیز حمایت‌های رهبری باعث شد تا مردم صفوف خود را از آشوبگران و فتنه گران جدا کنند.


نوشته شده در   شنبه 7 دي 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode