ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 دي 1398     |     کد : 190528

امام‌جمعه هشترود:

ریشه اختلافات در خانواده‌های ایرانی باید شناسایی شود

امام‌جمعه هشترود بابیان اینکه ریشه اختلافات در خانواده‌های ایرانی باید شناسایی شود، گفت: در زندگی مشترک باید به‌هیچ‌عنوان عیب‌جویی نشود و زن و شوهر دنبال کشمکش و اختلاف نباشند.

 امام‌جمعه هشترود بابیان اینکه ریشه اختلافات در خانواده‌های ایرانی باید شناسایی شود، گفت: در زندگی مشترک باید به‌هیچ‌عنوان عیب‌جویی نشود و زن و شوهر دنبال کشمکش و اختلاف نباشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رحیمی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه هشترود گفت: زن و شوهر نباید به دنبال فرصتی باشند که از همدیگر نقطه‌ضعف پیدا کنند تا در مواقع دعوا و مشاجره از آن موضوع به نفع خود و علیه طرف مقابل استفاده کنند.

وی یادآوری کرد: چنین کارهایی باعث سست شدن بنیان خانواده‌ها خواهد شد و آمار طلاق و اختلافات خانوادگی بیشتر می‌شود.

خطیب جمعه هشترود در ادامه به نهم دی روز بصیرت اشاره داشت و گفت: این روز در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از روزهای مهم است و یوم‌الله نامیده شده است. ۹ دی روز بصیرت و میثاق با رهبری است و مردم در این روز پیمان خود با مقام معظم رهبری را محکم‌تر کردند و دشمنان داخلی و خارجی را با یاس و ناامیدی روبه‌رو ساختند.

چهره خبیث برخی افراد در فتنه سال ۸۸ رو شد

امام‌جمعه هشترود افزود: در سال ۸۸ چهره بعضی از افراد شناخته شد و معلوم شد بعضی‌ها که از طرفداران دشمن بودند سعی در براندازی نظام اسلامی داشتند و در فتنه سال ۸۸ چهره خبیث بعضی از این افراد که پشت پرده بودند رو شد و مردم این افراد را شناختند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان حضرت علی (ع) نیز کسانی بودند که کشته‌مرده حضرت بودند ولی در یک‌لحظه مقابل آن امام که مظهر شجاعت و سیاست بود ایستادند.

امام‌جمعه هشترود تأکید کرد: کسانی که به فکر فتنه هستند بیشتر به فکر منافع شخصی خود بودند نه به فکر مردم، آنها می‌خواهند که به خواسته خود برسند و مردم باید هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کنند و فرصت را به دست چنین افرادی ندهند.

ضرورت همکاری در نهضت سوادآموزی هشترود

خطیب جمعه هشترود در پایان از کسانی که در جهت آبادی و عمران شهرستان تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر کرد و از بقیه مردم نیز که املاکشان در طرح‌های عمرانی دولت افتاده است نیز خواست با عوامل و دست‌اندرکاران عمران و آبادانی منطقه همکاری کنند تا شاهد پیشرفت و گسترش شهرستان باشیم.

امام‌جمعه هشترود از مردم خواست با نهضت سوادآموزی و آموزش‌وپرورش همکاری کنند تا در هیچ خانواده‌ای فرد بی‌سوادی نداشته باشیم و افرادی هم اگر هستند با مراجعه به آموزش‌وپرورش با ثبت‌نام در کلاس‌های سوادآموزی از این نعمت برخوردار شوند.


نوشته شده در   جمعه 6 دي 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode