ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 30 آذر 1398     |     کد : 190453

انتقاد از حضور مسوولان با آسانسور خصوصی در محل کار خود تا گسترش تجملات

حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» اظهار کرد:

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» اظهار کرد: آمریکا زمانی نمی‌تواند، هیچ غلطی بکند که در داخل برای دشمن پایگاه درست نکنیم و با برخی عملکردهای دشمن‌پسند در راستای منویات دشمنان قدم برنداریم، از این رو هر ملتی رمز اصلی را از دست بدهد، شیاطین بر آنها مسلط خواهند شد.

وی اذعان کرد: 41 سال است، طبق قانون اساسی مردم در تمام اداره امور کشور مستقیم و غیرمستقیم دخالت و نقش دارند و امروز در نتیجه رأی ملت است که مجلس شورای اسلامی، دولت، مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی تشکیل می‌شود و دست بیگانه‌ای در کار نیست.

باقری‌بنابی افزود: برخی دولتمردان اگر در اخلاقیات خود بازنگری و تجدیدنظر نکنند، آن موقع دولت و ملت با مشکل روبه‌ رو خواهند شد.

وی با بیان اینکه قویاً به عملکرد دولتمردان نقد داریم، خطاب به مسوولان گفت: برخی مدیران باید قبول کنند که از مردم فاصله گرفته‌اند و حال و حوصله دیدار با مردم را ندارند و از مشکلات مردم باخبر نیستند.

خطیب جمعه بناب اذعان کرد: برخی مسوولان با آسانسور خصوصی در محل کار خود حاضر شده و از دیدار رو در رو با مردم اجتناب می‌کنند و مردم از مصوبات و تصمیمات جلسات آنها بی‌خبرند.

امام جمعه بناب تصریح کرد: نمی‌شود، کشور را با مصاحبه و شعار اداره کرد بلکه در عمل و در راستای حل مشکلات مردم باید گام بردارند و از مسوولان انتظار داریم با رونق تولید مسیر بزرگواری را بر روی این ملت بگشایند و زیرساخت‌ها را تقویت کنند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب نیز تأکید کرد: فرمان رهبری زمانی عملیاتی خواهد شد که مدیریت کشور جهادی عمل کند، مسوولان برای رو در رو شدن با مردم ابایی نداشته باشند همچنین از ساخت و سازهای تشریفاتی، تجملاتی و نیز دریافت حقوق‌های نجومی به دور باشند.


نوشته شده در   شنبه 30 آذر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode