ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 آذر 1398     |     کد : 190279

ویترین شهر هشترود به روستا شباهت دارد/ برخی نمایندگان مقش مجلس را تضعیف می‌کنند

حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار داشت: برخی نمایندگان باعث تضعیف مجلس می‌شوند و ما این تضعیفی را خود نمایندگان در جریان برنامه برجام نشان دادند و منافع ملی و مردم را به خطر انداختند.

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود،  حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار داشت: برخی نمایندگان باعث تضعیف مجلس می‌شوند و ما این تضعیفی را خود نمایندگان در جریان برنامه برجام نشان دادند و منافع ملی و مردم را به خطر انداختند.

خطیب جمعه هشترود از مردم خواست در انتخاب‌های خود دقت کنند و افرادی را به مجلس بفرستند که صداقت و اخلاق نیکو داشته باشد.

وی گفت: حوادث در چند سال اخیر و سرنوشت مردم  به رای مردم  وابسته بود و باعث بروز حوادث شد چون باعث‌اش مردم بودند که انتخاب درست نکردند و همین قضیه افزایش بنزین به رای و انتخاب مردم وابسته است.

رحیمی ادامه داد: مجلس وزیری را استیضاح می‌کند اما دوباره رای می آورد همین وزیر راه قبلی در حادثه قطار تبریز - مشهد گفت: دیه مردم را می‌دهیم این توهین به مردم بود نمایندگان وزیر را استیضاح کردند اما دوباره رای آورد.

خطیب جمعه هشترود گفت: رای مردم ارزشمند است و باید رای دهنده ببیند قیمت و ارزشمند رایش در کجا هزینه می‌شود و سرنوشت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در گرو رای مردم است.

رحیمی گفت: عده‌ای آن قدر دروغ گفته‌اند و ارزش‌ها را تغییر داده‌اند که هیچ کس حرف‌های دروغ آنها را قبول نمی‌کند و شده‌اند چوپان دروغگو.

وی به وضعیت شهر هشترود اشاره کرد و گفت: ویترین شهر هشترود متناسب با این شهر نیست چون از هر چهار طرف که وارد شهر می‌شوی انگار به یک روستا وارد می‌شوی.

رحیمی خواستار کمک والدین و خانواده‌ها به زوجین تازه ازدواج کرده شد و گفت: پدر و مادرها از دخالت بی‌جا در امور زندگی تازه عروس‌ها و دامادها پرهیز کنند و ارشاد و راهنمایی کنند نه دخالت.ِ

وی از جوانان  هم خواست حرمت زندگی خود را  حفظ کنند  و با  پدر و مادرها به نیکی رفتار کنند.


نوشته شده در   جمعه 15 آذر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode