ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398     |     کد : 188180

امام جمعه مرند:

مسئولان با مهار گرانی مردم را به آینده امیدوار کنند

امام جمعه مرند از مسئولان خواست با گرانی، اختلاس و دزدی ها به طور جدی برخورد کرده تا ملت نیز به آینده امیدوار باشند.

 امام جمعه مرند از مسئولان خواست با گرانی، اختلاس و دزدی ها به طور جدی برخورد کرده تا ملت نیز به آینده امیدوار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرند که با حضور آیت الله محمدتقی پور محمدی عضو خبرگان رهبری برگزار شد، با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر انقلاب اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی رئیس جمهور کوچک آمریکا را نشانه افول این کشور دانستند که یک روز ملت ایران را تروریست معرفی کرده و یک روز پیشنهاد مذاکره داده و یک روز هم این کشور را تهدید نظامی می کند.

وی افزود: اقدامات ترامپ یک بازی است که ملت ایران درگیر این بازی ها نخواهد شد، ملت ایران ۲ راه بیشتر ندارند یا تسلیم یا مقاومت، هر ۲ هم هزینه دارد اما مقاومت کمترین هزینه را برای ملت خواهد داشت.

امام جمعه مرند با اشاره به عاقبت برخی سران کشورهای منطقه تصریح کرد: صدام، حسنی مبارک، یاسر عرفات، قدافی و… در برابر آمریکا تسلیم شدند و به چنان عاقبتی دچار شدند و آمریکا و انگلیس با تمام قدرت وارد این کشورها شدند و هنوز هم درگیری ها در برخی از این کشورها ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده همچنین گفت: دولت های خائن و عیاش و وطن فروش و بی هویت عربی، ۶ شرط برای ایران شمرده اند تا با ایران مذاکره کنند، شما با یک ملت مظلوم نتوانستید کنار بیایید آن وقت برای ملت ایران خط و نشان می کشید؟ اینها گویای عظم و قدرت ملت ایران است.

وی در بخش دیگری با انتقاد از گرانی در کشور اظهار داشت: مسئولان باید با گرانی، اختلاس و دزدی ها به طور جدی برخورد کنند تا ملت نیز به آینده امیدوار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده اذعان داشت: امروز مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل محدود و محصور در ایران نیست بلکه این شعار مبارزه با ظلم جهانی شده است.

پافشاری مردم بر آرمان های انقلابی

وی در ادامه با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس ابراز داشت: مردم بعد از گذشت ۳۰ سال از رحلت امام خمینی (ره) و بعد از ۴۰ سال از بنیان گذاری روز قدس، با حضور در صحنه بر آرمان های انقلابی خود پافشاری کردند.

خطیب نماز جمعه این هفته مرند افزود: وحدت مردم، همراهی علما و بزرگان و رهبری امام، یک حرکت بزرگ تاریخی را در ایران به وجود آورد که در گذشته به دلیل عدم همراهی مردم در زمان ائمه صورت نگرفته بود.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده با اشاره به بخش هایی از وصیت نامه امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام درس هایی برای نسل امروز و آیندگان دارد که رمز موفقیت ایشان نیز همین فرازهایی در وصیت نامه است.

وی تاکید کرد: مسئولین در هر پستی که هستند باید از این بخش از فراز وصیت نامه امام درس بگیرند که از مردم بابت تقصیر و قصور عذرخواهی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده در خطبه اول نیز ابراز داشت: میزان آسیب های اجتماعی در ماه مبارک رمضان به میزان چشمگیری کاهش پیدا می کند.

وی افزود: ملاک نزدیکی به خدا و پیروی ولایت، دوری از معصیت و اطاعت از دستورات الهی است.

امام جمعه مرند در پایان با اشاره به بزرگداشت سه تن از علما و روحانیون شهرستان مرند که با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی پیش از برپایی نماز جمعه در این شهر برگزار شد، ابراز داشت: تکریم به روحانیت احترام به دین اسلام است و اگر علما و ارتباط مردم با روحانیت نبود، امروز شاهد این عزت در ایران اسلامی نبودیم.

امام جمعه مرند در پایان با محکوم کردن شهادت امام جمعه کازرون اظهار داشت: روحانیت همیشه سپر بلای ملت بوده و از ناموس و عزت کشور دفاع کرده و همیشه نیز روحانیت انقلابی و مخلص چنین رویه ای را پیش گرفته اند.


نوشته شده در   جمعه 17 خرداد 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode