ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 خرداد 1398     |     کد : 188091

معامله قرن، سند خیانت اعراب و غرب به کشور فلسطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن مرسلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مهربان ، ضمن سفارش خویش و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با گرامیداشت روز جهانی قدس و تقدیر و تشکر از حضور گسترده و کم نظیر مسوولان و اهالی شهرها و روستاهای منطقه مهربان در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است، اظهار داشت: روز قدس سلاح کارآمد جهان اسلام در خصوص گفتن نه بزرگ بر علیه معامله قرن است .

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن مرسلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مهربان ، ضمن سفارش خویش و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با گرامیداشت روز جهانی قدس و تقدیر و تشکر از حضور گسترده و کم نظیر مسوولان و اهالی شهرها و روستاهای منطقه مهربان در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است، اظهار داشت: روز قدس سلاح کارآمد جهان اسلام در خصوص گفتن نه بزرگ بر علیه معامله  قرن است .

امام جمعه شهر مهربان با اشاره به یکی از ویژگی‌های رهبری بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: یکی از برجسته‌ترین مولفه‌های فکری حضرت امام خمینی (ره) را می‌توان مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی و دفاع از مظلومین جهان دانست.

خطیب جمعه مهربان با اشاره به پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند،گفت: امروز کار به جایی رسیده است که با انجام معامله قرن می‌خواهند در اراضی کرانه باختری و نوار غزه فلسطین جدیدی تشکیل دهند و فلسطینیان از کنار شهرک‌های یهودی خارج شوند و در معامله قرن، فلسطین جدید حق داشتن سلاح و ارتش را نخواهد داشت و حماس نیز باید تمامی سلاح هایش را تحویل دهد و این موضوع حتی شامل سلاحهای شخصی و فردی رئیس حماس نیز می‌شود و ضمن آنکه آوارگان فلسطین نیز حق برگشت نخواهند داشت.

مرسلی، معامله قرن را سند خیانت اعراب و غرب به کشور فلسطین عنوان کرد و افزود: ترامپ معلون در سال 2017 با اعلام شهر بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی و غاصب اسرائیل، موجی از اعتراض ها و محکومیت‌های جهانی را به راه انداخت.

امام جمعه شهر مهربان افزود: ترامپ این رئیس جمهور احمق و دیوانه آمریکا می‌گوید که انتقال سفارتش در اسرائیل به بیت‌المقدس، مرحله‌ای از معامله بزرگ قرن است و با این طرح خائنانه می‌خواهد رویاهای مردم فلسطین را بر باد دهد.

خطیب جمعه شهر مهربان، مبنای فقهی، مبنای اعتقادی و  مبنای انسانی و اخلاقی را از جمله دلایل حمایت ایران اسلامی از قدس و مخالفت با معامله بزرگ قرن عنوان کرد و افزود: قدس قبله اول مسلمانان است و مردم این کشور مسلمان هستند و ما باید حمایت خود را از مسلمانان در سرتاسر جهان اعلام کنیم.

 مرسلی در ادامه خطبه دوم به برخی از مناسبت‌های هفته اشاره کرد و با تسلیت 14 خرداد سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: از بزرگ‌ترین امتیازات حضرت امام خمینی (ره) شجاعت مثال زدنی در برابر طاغوت و ایستادن تا پای جان بود و این بزرگترین درس برای جوانان انقلاب اسلامی است.

امام جمعه مهربان افزود: حضرت امام خمینی (ره) تاکید داشتند که هرگز اجازه ندهید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد و ما هرکجا به اوامر و فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و خلف شایسته ایشان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای گوش داده‌ایم پیروز شده‌ایم و هر کجا انقلابی عمل نکرده‌ایم قافیه را باخته‌ایم.

خطیب جمعه مهربان، برجام را نمونه‌ای بازر و آشکار در این خصوص دانست و گفت: در برجام خطوط قرمز را که رهبری تعیین کرده بودند عمل نکردند و در نتیجه هم تحریم‌ها تشدید شد و هم مشکلات مملکت چندین برابر شد.

مرسلی، با اشاره  به بازداشت حضرت امام خمینی (ره) توسط رژیم طاغوت و قیام خونین مردم در 15 خرداد 1342 اظهار داشت: قیام 15 خرداد کلید پیروزی ملت ایران در 22 بهمن 1357 بود و حضرت امام خمینی (ره) در این خصوص فرموده‌اند که 15 خرداد خمیر مایه نهضت مبارک ملت بزرگ ایران و روز بذر نهال انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه مهربان  تاکید کرد: قیام تاریخی 15 خرداد که بر محوریت شعار مبارزه استوار بود،مقاومت و ایستادگی  را در ملت ایران  زنده کرد و راه پیروزی ملت بزرگ را هموار کرد.

خطیب جمعه شهر مهربان، شکل‌گیری جدی براندازی رژیم طاغوت، محوریت یافتن اعتقادات اسلامی در مبارزه و خارج شدن جریانهای غیر دینی از صحنه را از جمله دستاوردهای مهم قیام 15خرداد برشمرد.

مرسلی، شهادت امام جمعه کازرون در شب شهادت امام علی و بعد از مراسم احیاء و لیله القدر را تسلیت گفت.


نوشته شده در   جمعه 10 خرداد 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode