ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 خرداد 1398     |     کد : 188085

امام جمعه هشترود:

طرح «معامله قرن» از طرف مردم ایران اسلامی مردود است

امام جمعه هشترود با اشاره به طرح معامله قرن گفت: طرح «معامله قرن» از طرف مردم ایران اسلامی مردود است و شکست می خورد.

امام جمعه هشترود با اشاره به طرح معامله قرن گفت: طرح «معامله قرن» از طرف مردم ایران اسلامی مردود است و شکست می خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی رحیمی ظهر امروز جمعه در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان امسال گفت: وحدت حول محور ولایت زمینه ساز پیروزی نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: هیچ انقلابی بدون رهبر آگاه و با بصیرت به جایی نخواهد رسید و اینکه انقلاب اسلامی ایران با قدرت و توان درمقابل دشمنان ایستادگی کرده به برکت رهبر با بصیرت و آگاه انقلاب اسلامی است که به عنوان ولایت عظمای فقیه درکنار مردم هستند و مردم نیز فرمایشات و دستورات معظم له را چراغ راه خود قرار داده اند.

امام جمعه هشترود در ادامه به معامله قرن اشاره کرد و گفت: به حول وقوه الهی چنانچه هرطرحی که تابحال برای به رسمیت شناختن رژیم جعلی و این غده سرطانی باشد ازطرف امت اسلامی مردود است و هرلایحه ای که در آن معامله صورت گیرد مردود است و امت اسلامی ان را محکوم می کند.

امام جمعه هشترود در ادامه به فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) کسی بود که روز قدس را اخرین جمعه ماه مبارک رمضان قرار داد تا مردم با زبان روزه به یاری همنوعان خود بیایند وانزجار خودرا ازیک رژیم منحوس و دست نشانده اعلام کنند.

رحیمی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم هشترود در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: نامگذاری روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یک ابتکار ماندگار و قوت قلبی برای ملت مظلوم فلسطین است. این حضور پرشور تا ازادی قدس شریف ادامه خواهد داشت و مردم مظلوم فلسطین بدانند که مردم مسلمان ایران اسلامی هیچ وقت دست از حمایت برادران دینی خود در اقصی نقاط جهان برنخواهد داشت.


نوشته شده در   جمعه 10 خرداد 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode