ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 خرداد 1398     |     کد : 188002

بهترین راه مقابله با بی‌بندوباری و فساد زمینه‌سازی برای ازدواج جوانان است

حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی در سومین جمعه از ماه مبارک رمضان در خطبه‌های آیین دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به توصیه‌های قرآن و ائمه برای ازدواج اظهار کرد: دین اسلام به امر ازدواج اهمیت خاصی قائل شده و به ازدواج آسان در جامعه توصیه و تأکید شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی در سومین جمعه از ماه مبارک رمضان در خطبه‌های آیین دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به توصیه‌های قرآن و ائمه برای ازدواج اظهار کرد: دین اسلام به امر ازدواج اهمیت خاصی قائل شده و به ازدواج آسان در جامعه توصیه و تأکید شده است.

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: اگر مسوولان و خانواده‌ها می‌خواهند آتش‌های شعله‌ور را خاموش کنند و از گسترش دامنه فساد در جامعه جلوگیری کنند، باید مقدمات امر ازدواج آسان جوانان را فراهم سازند.

باقری‌بنابی همچنین اذعان کرد: اگر مسوولان سه‌گانه کشور می‌خواهند ارزش‌های الهی در جامعه حاکم شود، باید زمینه ازدواج را فراهم کرده و جوانان را از لجام گسیختگی نجات دهند آن هم نه در وعده و قول بلکه در عمل باید آن را پیاده کنند.

وی یادآوری کرد: قاطع‌ترین مبارزه با منکرات ازدواج و زمینه‌سازی برای ازدواج جوانان است و صرفاً با بگیر و ببند و شلاق نمی‌شود جلوی منکرات را گرفت و بهترین طریق مبارزه با بی‌بند و باری ازدواج آسان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت از مردم برای بهره‌مند شدن از فیوضات شب‌های قدر خاطرنشان کرد: بهترین اعمال شب‌های قدر کسب علم و پرداختن به مسائل علوم اسلامی است.

باقری‌بنابی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و تبریک این روز به فاتحان خرمشهر بیان کرد: سرنوشت جنگ و سرنوشت جمهوری اسلامی در فتح خرمشهر مشخص شد و آزادی و فتح خرمشهر به قدری دارای اهمیت بود که امام راحل فرمودند«خرمشهر را خدا آزاد کرد».

وی سپس با درخواست از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد: روز جمعه آینده با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس با عمل به وظیفه دینی و ملی خود، فریاد آزادی قدس را سر خواهیم داد.


نوشته شده در   جمعه 3 خرداد 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode