ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 ارديبهشت 1398     |     کد : 187811

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد:

ضرورت مقاومت دربرابر بدعهدی دشمنان/نباید به اروپایی ها اعتماد کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت مقاومت و ایستادگی در برابر بدعهدی دشمنان تاکید کرد و گفت: آمریکا و ترامپ به اهداف خود در برجام نمی رسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت مقاومت و ایستادگی در برابر بدعهدی دشمنان تاکید کرد و گفت: آمریکا و ترامپ به اهداف خود در برجام نمی رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه مراغه ابراز داشت: ایران همیشه به تعهدات خود از جمله در برجام متعهد و پایبند بوده است ولی دشمنان این مردم هرگز به وعده‌های خود عمل نکرده اند.

وی با بیان اینکه امروز در برابر دشمنان و بدعهدی‌ها و تهدید و تحریم‌ها راهکاری جز ایستادگی و مقاومت نداریم، گفت: اگر بدعهدی‌های کنونی کشورهای اروپایی و اقدامات یکجانبه آمریکا ادامه یابد، در پایان مهلت ارائه شده مجبور به لغو تعهدات خود و خروج از برجام می‌شویم.

پورمحمدی با اشاره به اینکه در صورت عدم عمل به تعهدات از سوی اروپایی‌ها، فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای کشورمان از سرگرفته می‌شود، افزود: امروز دشمنان میهن و نظام اسلامی، دشمنانی احمق و دیوانه هستند که اگر در برابر آنان ایستادگی نشود، دچار توهم و تحلیل‌های اشتباه خواهند شد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اروپا تا زمانی که به صورت عملی نخواهد در برابر اقدامات یکجانبه آمریکا بایستد، کشورمان نیز در انجام برخی تعهدات برجامی خود تجدید نظر می‌کند، گفت: ملت ایران اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته به استکبار جهانی اعتماد نکرد و مستقل بود.

وی با بیان اینکه آمریکا با خروج از برجام نشان داد که غیر قابل اعتماد است، گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، به اروپا نیز مانند آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد.

آیت الله پورمحمدی با تاکید بر اینکه تصمیم اخیر شورای عالی امنیت ملی در تعیین مهلت برای کشورهای اروپایی در عمل به تعهدات فرجامی مورد حمایت مردم است، افزود: این اقدام به عنوان ایستادگی در برابر بدعهدی‌های کشورهای اروپایی خواست ملت و مسئولان است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز خانواده ابراز داشت: در این روز که با وفات حضرت خدیجه (س) مقارن شده است باید به فضائل ایشان بیشتر پرداخته شود، ایشان حضرت فاطمه زهرا (سر) را در دامن خود پرورانده است و فضائل و منش ایشان می‌تواند الگویی مناسب برای خانواده‌ها باشد.


نوشته شده در   جمعه 20 ارديبهشت 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode