ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 ارديبهشت 1398     |     کد : 187606

اهمیت دادن به کار و کارگر که یکی از ارکان رونق تولید است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا رضوی امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه در مسجد جامع بستان‌آباد با اشاره به فرارسیدن دهه آخر ماه پر فیض شعبان و دهه تجلیل از مساجد اظهار کرد: به فرموده امام صادق علیه السلام مساجد محلی مقدس و بهترین مکان در روی زمین برای زیارت خداوند متعال است و احترام و رعایت آداب مساجد وظیفه همه مسلمان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا رضوی امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه در مسجد جامع بستان‌آباد با اشاره به فرارسیدن دهه آخر ماه پر فیض شعبان و دهه تجلیل از مساجد اظهار کرد: به فرموده امام صادق علیه السلام مساجد محلی مقدس و بهترین مکان در روی زمین برای زیارت خداوند متعال است و احترام و رعایت آداب مساجد وظیفه همه مسلمان است.

وی عبادت در مساجد را سفارش تمام ائمه و بزرگان دین دانست و مسلمانان را به حضور باشکوه در مساجد دعوت کرد و گفت: در طول تاریخ مشاهده شده حضور خانواده‌ها و جوانان در مساجد موجب آرامش  خانواده و امنیت در جامعه شده است.

رضوی در ادامه تقوا را باعث رستگاری و بهترین سرمایه و اندوخته زندگانی انسان برای آخرت برشمرد.

خطیب نماز جمعه بستان‌آباد در ادامه با اشاره به نامگذاری هفته سلامت در جامعه تصریح کرد: هدف از نامگذاری هفته سلامت اعلام و یادآوری اهمیت این نعمت بزرگ خداوندی به انسان است و پروردگار متعال بارها در قرآن کریم بارها سلامت بدن و دوری از اصراف و زیاده‌روی و دقت در خوردن و آشامیدن را سفارش کرده است.

وی در ادامه گفت: اقتصاد و پیشرفت های علمی در گرو سلامت جسم و روح  و دین است.

امام جمعه بستان‌آباد در ادامه با اشاره به فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: اهمیت دادن به کار و کارگر و اشتغال یکی از وظایف همگانی است که نه تنها موجب تامین اقتصاد جامعه می‌شود، بلکه کار و فعالیت اجتماعی موجب کسب روزی حلال می‌شود که یکی از واجباتی است که باعث ارتقاع ارزش جامعه و فرد شاغل است.

رضوی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع کارگران یادآور شد: به فرموده رهبر انقلاب کسانی که در جامعه دنبال کسب روزی حلال و کار شرافتمندانه هستند همانند کسانی می‌باشند که در خط مقدم جهاد هستند و در جامعه امروزی یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌های  عزت نفس و امیداری در برابر مکر و کید دشمنان کار و رونق تولید است.


نوشته شده در   جمعه 6 ارديبهشت 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode