ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 اسفند 1396     |     کد : 182654

در خطبه های نمازجمعه شهرستان بناب مطرح شد؛

انقلاب اسلامی ایران بر اساس قرآن و اسلام پی ریزی شده است

امام جمعه موقت بناب گفت: انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال پیش بر مبنای قرآن و اسلام پی ریزی شده و الآن نیز بر روی همین اساس پیش می رود.

 امام جمعه موقت بناب گفت: انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال پیش بر مبنای قرآن و اسلام پی ریزی شده و الآن نیز بر روی همین اساس پیش می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ عبدالمجید باقری بنابی ظهر امروز در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به ویژگی های نظام جمهوری اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی بر اساس قرآن و سنت الهی بنیان گذاری شده و همچنان نیز بر روی این ریل حرکت می کند.

وی افزود: خداوند قطع کند دست آن هایی که مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین می کنند و در صددند جمهوری اسلامی را از اهداف اصلی خود دور کنند.

تولیت حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب سپس با اشاره به گوشه هایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم آذربایجان به مناسبت سالگرد قیام ۲۹ بهمن تبریز در خصوص عدم اعتماد به بیگانگان اظهار کرد: عزت، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی در سایه توجه به داشته های درون کشور است و هر زمان به بیگانگان دل بستیم آن موقع با شکست مواجه شدیم.

حجت الاسلام باقری بنابی تصریح کرد: عزت و عظمتی که نظام جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته به آن دست یافته است نه تنها آن را حفظ کرده بلکه این عزت و عظمت را به دیگر کشورهای مسلمان دنیا نیز صادر کرده است و نظام جمهوری اسلامی هر روز بالنده تر از قبل در کل دنیا می درخشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز مخالفت اصلی آمریکا با ایران روی این موضوع است که چرا ایران آمریکا را به عنوان آقا بالاسر قبول ندارد.

خطیب موقت جمعه بناب در ادامه خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به سانحه هوایی مسیر تهران، یاسوج این ضایعه را به بازماندگان این حادثه غم انگیز تسلیت گفت.


نوشته شده در   جمعه 4 اسفند 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode