ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 بهمن 1389     |     کد : 15663

امام جمعه بستان‌آباد‌: محاكمه سران فتنه مطالبه عمومي ملت ايران است‌

امام جمعه شهرستان بستان‌آباد با تاكيد بر تقويت روحيه وحدت در جامعه اسلامي گفت: محاكمه سران فتنه مطالبه عمومي ملت ايران است.

 امام جمعه شهرستان بستان‌آباد با تاكيد بر تقويت روحيه وحدت در جامعه اسلامي گفت: محاكمه سران فتنه مطالبه عمومي ملت ايران است.
به گزارش خبرگزاري فارس از بستان‌آباد، حجت السلام سيدرضا رضوي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهرستان با اشاره به حركت اخير سرانه فتنه در روز 25 بهمن اظهار داشت: حركت فتنه‌گران نشان داد كه سرانه فتنه در فكر تضعيف روحيه مسلمانان هستنند.
وي حركت سرانه فتنه را كه موجب شد دشمنان ايران اسلامي خوشحال شوند را نوعي از حركات كوتاه فكرانه عنوان كرد كه بيش از بيش ملت ايران را ناراحت كرده و مردم نيز خواستار برخورد با سرانه فتنه شدند.
رضوي ادامه داد: حركت فتنه‌گران در 25 بهمن در حمايت از مردم مصر نبود بلكه براي شاد كردن رژيم صهيونستي و آمريكا و انگليس بوده است.
خطيب جمعه بستان‌آباد تصريح كرد: فتنه‌گران در پي آن بودند كه نگاه مردم جهان را از خيزش مردم مصر و تونس و حركت بسيار قوي كه امروز به نام اسلام و قرآن و يافتن هويت در منطقه به بركت انقلاب اسلامي انجام شده، منحرف كنند.
رضوي در ادامه به موج برخاسته از انقلاب اسلامي در ديگر كشورهاي مسلمان اشاره كرد و افزود: حركت‌هاي مردم مسلمان كشورهاي مصر و تونس و ليبي در برابر ديكتاتورهاي غربي‌، نشانه بيداري جامعه اسلامي است.
وي با اشاره به سالروز ولادت پيامبر اكرم (ص) و آغاز هفته وحدت‌، رمز پيروزي مسلمانان را در برابر منافقان و دشمنان‌، گسترش وحدت دانست و اظهار داشت‌: اگر مي‌بينيم كه امروزه مردم مصر موفق به پيروزي در برابر رژيم فاسد مبارك شده‌اند به خاطر وحدت و يكپارچگي آنان بوده است.
امام جمعه بستان‌آباد اختلاف ميان مسلمانان را زهري كشنده و مهلك دانست و گفت‌: تمام مردم كشورهاي مسلمان بايد با همدلي و وحدت‌، ريشه ظلم را در منطقه كه به دست آمريكا و رژيم صهيونيستي رشد پيدا كرده و باعث ديكتاتوري دست‌نشانده‌هاي آنها شده است را نابود و ريشه‌كن كنند.


نوشته شده در   جمعه 29 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode